Re: a właśnie...........

Data: 2002-04-08 05:30:30
Temat: Re: a właśnie...........
Od: "Gocha" <g...@i...pl>

Mogę podesłać jeden z moich już wykonanych. Ja je sama projektuję, więc nie
mam kolekcji na zapas tak jak w krzyżykach, czy szydełku.
Na razie mam 3. Są do siebie dość podobne. Z tyłu górki, z przodu pola, po
drodze drzewka naszyte później aplikacją. Różnicę w stylu robi dobór
kolorów. Mam gdzieś zdjęcia 2 z nich, Jak znajdę to podeślę.
Gocha

iv.pl...