abonament telewizyjny

1. Data: 2002-04-25 20:16:45

Temat: abonament telewizyjny
Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
tyle sie teraz slyszy o tym, wiec pytam drogich grupowiczow jak to jest? za
co ja place ten abonament
bo kupilam sobie telewizor i bede ogladac na nim filmy na dvd i z video czy
wtedy ttez mam placic abonament?
dzieki
Zunka

1. Data: 2002-04-25 20:52:07

Temat: Re: abonament telewizyjny
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Apr 2002, Zunka wrote:

> [...]
> co ja place ten abonament
> bo kupilam sobie telewizor i bede ogladac na nim filmy na dvd i z video czy

Jeżeli w którymś z tych urządzeń jest tuner (a zwykle jest w telewizorze i
magnetowidzie), to w myśl prawa - tak.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-04-25 20:59:06

Temat: Odp: abonament telewizyjny
Od: "Delfinek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zunka <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa9o6i$jhr$...@n...tpi.pl...
> [...]
za
> co ja place ten abonament
> bo kupilam sobie telewizor i bede ogladac na nim filmy na dvd i z video

Ustawa cos bredzi ze musisz placic abonament jesli masz sprawny telewizor.
A do czego go uzywasz to nikogo nie obchodzi.

1. Data: 2002-04-26 05:53:57

Od: "Marks" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Abonament płacą frajerzy. Przynajmniej na razie.
Jeśli niegdy nie zgłaszałeś telewizora to daj sobie spokój.

1. Data: 2002-04-26 05:58:18

Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się od jakiegoś czasu jak w świetle zmiany w ustawie o "misji i
abonamencie" potraktowane będą osoby, które:
- nie mają radia
- nie mają telewizora
ale np.:
- świetnie idzie im ogladanie tv na komputerze dzieki karcie telewizyjnej,
- mają telefon komórkowy z radiem.

Jezeli ktoś ma inne pomysły jak oglądać i odbierać wsyztko co "misyjne" w
naszym kraju i jednoczesnie za to nie płacić, chętnie o tym podyskutuję.
Gosia

A dla ZUZANKI:
odetnij kable antenowe !
wyrwij i zabetonuj gniazdka tv w ścianach !
potajemnie wyrzuć karton po TV, żeby sąsiedzi nie widzieli !
zanim włączysz telewizor dokladnie pozasłaniaj okna !

1. Data: 2002-04-26 08:27:45

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.44.0204252251010.4963-100000@joan
na.jfedor.org...

za

> Jeżeli w którymś z tych urządzeń jest tuner (a zwykle jest w telewizorze i
> [...]

ok, to wymontuje sie tuner i po klopocie:-))
Zunka

1. Data: 2002-04-26 08:28:40

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marks <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aaapu2$12o$...@n...onet.pl...
> Abonament płacą frajerzy. Przynajmniej na razie.
> Jeśli niegdy nie zgłaszałeś telewizora to daj sobie spokój.
>
> na razie tez nie place, bo nie mam za co:-)))
Zunka

1. Data: 2002-04-26 08:29:16

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Jakubowska <g...@h...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aaaqdf$npv$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> zanim włączysz telewizor dokladnie pozasłaniaj okna !
>

> wlasnie tzreba komorke wyrzucic, nie mowiac o kompie, co za kraj.........
Zunka

1. Data: 2002-04-26 08:37:54

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zunka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
za
> co ja place ten abonament
> bo kupilam sobie telewizor i bede ogladac na nim filmy na dvd i z video

Nasza potluczona ustawa o rtv mowi ze placi sie za - uwaga - posiadanie
sprwnego odbiornika TV. Osobiscie jak sobie mysle ze z mojej kieszeni moglby
wyplynac choc grosz na p. Nine Terentiew to mnie szlag trafia

Zaslav

1. Data: 2002-04-26 08:49:49

Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote...

Domyslnie za ogladanie ogolnie dostepnych stacji - w tym panstwowych. Nie
powiesz, ze za chwile nie podepniesz kabelka anteny zeby nie obejrzec
teatru, wiadomosci czy zwyklej pogody.

> Jeżeli w którymś z tych urządzeń jest tuner (a zwykle jest w telewizorze
> magnetowidzie), to w myśl prawa - tak.

A ja slyszalem, ze mozna napisac oswiadczenie, ze nie odbiera sie TV
Leszek

komin schiedel
do wynajecia mieszkanie LODZ
czy jest tutaj zawodowy posrednik?
TIME ALARM - komputerowy program ochrony domu, firmy, obiektu w cenie 95 zł.
Pralka AEG OKO LAVAMAT 88840 ??? - polska instrukcja?