ach, ach, ach

1. Data: 2001-02-09 19:27:22

Temat: ach, ach, ach
Od: a...@b...pl (ajtne) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
wlasnie niedawno odkrylam te grupe i jestem zauroczona. Tylu,
inteligentnych, myslacych, wrazliwych ludzi i nawet niektorzy odleciani (co
tez ma swoj urok...). Mmmmm, czysta rozkosz.... Pewnie to pierwsze wrazenie,
potem zaczne odkrywac i te ciemne strony, jak w kazdym zwiazku. Na razie
sprawdzam poczte pare razy dziennie. A juz myslalam, ze jestem odporna a
uzaleznienia ;-).
Pozdrawiam
ajtne

--
Podnies kwalifikacje swoich pracownikow !
Profesjonalne szkolenia, konsultacje, doradztwo. Najlepsi specjalisci.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-02-09 22:06:54

Temat: Re: ach, ach, ach
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nawet niektorzy odleciani

Co to znaczy 'odleciani'?

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-02-10 07:46:57

Od: a...@b...pl (ajtne) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-10 09:50:54

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i oczywiscie totalne swirusy, ale takich tu
> chyba nie ma.

Chyba za krotko tu jestes ;))))

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-02-10 23:26:38

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie ajtne ! :)

W dniu 10-Lut-2001, napisałeś(aś):

> To primo po pierwsze, a primo po drugie - jestem baaardzo
> tolerancyjna osoba :-)

Ale to się wszystko oczywiście po pewnym czasie zmieni :))))))))

Marcin Kielesiński mailto:m...@c...pl
www: http://www.viper.pl/~reborn/ *and* http://www.martina.3d.pl
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *martina-sfx(pl)@yahoogroups.com* owner

"Rzecz w tym żeby zrobić, a żeby się nie narobić..."
(c) Ferdynand Kiepski
;-)

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-02-11 03:12:52

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On 10 Feb 2001 08:46:57 +0100, a...@b...pl (ajtne) wrote:

>niemal traktaty filozoficzne, no i oczywiscie totalne swirusy, ale takich tu
>chyba nie ma.

Ania.... Kamil.... Konrad.... - choc w sumie moga to byc tylko
postacie stworzone przez kogos, kto ma niecodzienne poczucie humoru i
zbyt duzo wolnego czasu.....

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64