Zmowa milczenia

1. Data: 2001-02-09 12:28:28

Temat: Zmowa milczenia
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze raz ja.

Ostatnio Ania Lipek napisala ze odchodzi. Przyznam sie ze rozpaczam z tego
powodu.
Nie wczytywalam sie w posty tej postaci - tzn przeczytalam kilka i mi
wystarczy.
Mam prosbe - czy moglibyscie nie reagowac na jej 'patetyczne pozegnanie',
jak napisal JasFasola? Zgadzam sie z Aphexem, ze ona robi to po to, zebysmy
blagali ja na kolanach aby nie odchodzila.
Moja rada dla Ani - zglos nowa grupe dyskusyjna pl.soc.chamstwo

Gosia

1. Data: 2001-02-09 16:49:03

Temat: Re: Zmowa milczenia
Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z jednej stony co jakis czas ktos apeluje o niereagowanie na ta kobiete , a
z drugiej strony samym takim apelem poswiecamy jej iles postow. Czyli jednak
Ania
znow staje sie punktem zainteresowania.Trzeba bardziej przestrzegac
postulowanej ciszy na jej temat.

1. Data: 2001-02-09 20:29:28

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znow staje sie punktem zainteresowania.Trzeba bardziej przestrzegac
> postulowanej ciszy na jej temat.

Co ci się najbardziej niepodoba w Ani... Niestabilność emocjonalna,
inne wartości, sposób bycia...
Właśnie mnie ostatnio zastanawiało takie dziwne zachowanie u kobiet...
że specyficzne wyrażają swój żal do osoby...
Np, gdy kogoś nie lubimy traktujemy go jak zmorę, wręcz wpychamy
w zasady moralne... Znaczy...
zadawać się z A.L = zło... rozmawać o A. L = zło...
I jeszcze jest coś takiego, że ta niechęć popycha ludzi do podkładania świń
i skutecznego niszczenia innego człowieka....
Tu jest usprawiedliwienie w człowieku.... Usprawiedliwia nas ten żal?
Np. Boli nas... damy komuś w mordę i już jest lepiej.. Tak jakby przeszło,
bo...
Dobre pytanie.. dlaczego zemsta jest słodka?
Jak on ktoś komuś zada ból... to gdy my również mu zadamy jesteśmy
usprawieliwieni...
Aha jesteśmy zwycięzcami.... coś mi tu nie gra... a wam?
Po za tym... opłaca się mieć wroga dla tej gry?

j...

1. Data: 2001-02-12 16:24:01

Od: "Mercury" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

hej czesc ! :-)
tak sobie ogladam od niedawna i nie odzywam sie - w koncu na psychologii sie
nie znam :))
Ania odwiedzila juz chyba wszystkie mozliwe grupy dyskusyjne i swoja osoba
zaklocila ich spokoj - czy oplaca sie poswiecac jej po kilkanascie postow
dziennie? no nie wiem ;-).

--
,-,-, _ _ _ _ -=[ Agnieszka ]=-
/ / / /_) / ' / / / / ' / / m...@t...pl

1. Data: 2001-02-12 17:24:28

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9695ip$pga$...@n...tpi.pl, Mercury at m...@p...arena.pl
wrote on 2/12/01 17:24:

> Uz™ytkownik "Gosia" <g...@p...onet.pl> napisa? w wiadomos´ci
>
> hej czesc ! :-)
> tak sobie ogladam od niedawna i nie odzywam sie - w koncu na psychologii sie
> nie znam :))
> Ania odwiedzila juz chyba wszystkie mozliwe grupy dyskusyjne i swoja osoba
> zaklocila ich spokoj - czy oplaca sie poswiecac jej po kilkanascie postow
> dziennie? no nie wiem ;-).
>
> --
> ,-,-, _ _ _ _ -=[ Agnieszka ]=-
> / / / /_) / ' / / / / ' / / m...@t...pl
> / / / |_ / /_ /_/ / |_/ ...co z?ego to nie ja...
> [...]
------

Wiwat konsekwencja!!!
No i nie moglam sie powstrzymac.
niekonsekwentna Joanna

1. Data: 2001-02-13 08:41:05

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@p...onet.pl> writes:

> Ostatnio Ania Lipek napisala ze odchodzi. Przyznam sie ze rozpaczam z tego
> powodu.

Co, znowu? Jej, ktory to juz raz? a potem znowu wroci? jedyne co mnie
irytuje to to, ze za kazdym razem wraca z innego adresu co
zdecydowanie psuje sprawna prace kill-file.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-02-13 21:32:45

Temat: Odp: Zmowa milczenia
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blagam, nie ciagnijcie juz dluzej tego watku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W
koncu to zmowa milczenia, a nie temat do dyskusji !!!!!!!!!!!!!! Wcale nie
oczekiwalam odpowiedzi na ten post!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gosia

1. Data: 2001-02-16 18:16:37

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Joanna" możemy przeczytać:

>No i nie moglam sie powstrzymac.

Nad czym bardzo ubolewam.

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// Umiesz grać w remika \\
\\--- http://www.sinus.phg.pl ---//\\ ? //

1. Data: 2001-02-16 18:17:39

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W pamiętniku osoby "n...@p...ninka.net" możemy przeczytać:

>Co, znowu? Jej, ktory to juz raz? a potem znowu wroci? jedyne co mnie
>irytuje to to, ze za kazdym razem wraca z innego adresu co
>zdecydowanie psuje sprawna prace kill-file.

Pieprzysz. Ciąg "Ania Lipek" jest zawsze.

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><<--- http://www.sinus.phg.pl --->>
na dzisiaj M$ OE 5.5.4133.2400 nie ma chyba żadnej

Jak byc asertywnym?
Jak byc asertywnym?
IDEALIZM
Wroce...