ad. bibułki matujące

1. Data: 2003-09-18 20:38:42

Temat: ad. bibułki matujące
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Clinique ma w swojej ofercie takowe, ale niestety w cenie 55 zł za 50 sztuk.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-18 21:00:39

Temat: Re: ad. bibułki matujące
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał:

> Clinique ma w swojej ofercie takowe, ale niestety w cenie 55 zł za 50
sztuk.

A używałaś kiedyś bibułek Clean&Clear? Nie wiesz czy te są podobne? Musze
iść gdzieś podpatrzeć... Tamte były naprawdę fantastyczne, i kosztowały 15
zł...

________
sheba 20

1. Data: 2003-09-18 21:16:44

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sheba20 wrote:

> A używałaś kiedyś bibułek Clean&Clear? Nie wiesz czy te są
> podobne?
> Musze iść gdzieś podpatrzeć... Tamte były naprawdę
> [...]

Tak, używałam tych bibułek. Są całkiem niezłe.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-19 06:18:41

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał :
> A używałaś kiedyś bibułek Clean&Clear? Nie wiesz czy te są podobne? Musze
> iść gdzieś podpatrzeć... Tamte były naprawdę fantastyczne, i kosztowały 15
> zł...

Nie ma juz takich :( teraz wszystkie firmy produkuja takie pergaminowe, nie
wiem czemu zrezygnowali z tych niebieskich :/ Ale mozna sie przyzwyczaic,
nie sa zle. Ja mam Yves Rocher - ok 35zl

1. Data: 2003-09-19 11:01:33

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem czemu zrezygnowali z tych niebieskich :/ Ale mozna sie przyzwyczaic,
> nie sa zle. Ja mam Yves Rocher - ok 35zl

Jak dla mnie to te z YR sa fatalne - farbuja nos na zielono i trzeba go
potem otrzepywac:((

Aga

1. Data: 2003-09-19 13:20:55

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał
> Jak dla mnie to te z YR sa fatalne - farbuja nos na zielono i trzeba go
> potem otrzepywac:((

Rany ;o U mnie nic takiego sie nie dzieje, ciekawe dlaczego?

jak dobrac fryzure do twarzy?
seria dotleniająca
plamy po krostkach
biały jelen - jakie efekty?