ad kiszona kapusta i slodycze

1. Data: 2001-10-12 08:03:17

Temat: ad kiszona kapusta i slodycze
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj do objadu uraczony zostalem przez kochana zonke gotowana kiszona
kapusta z dodatkiem konfitury z rozy (normalnie podgotowana+listek
laurowy+troche ziela angielskiego i + duza lyzka konfitury z owocow rozy). I
mowie wam, byla niezla. Lekko slodkawy smak pasowal akurat do wolowiny
pieczonej w marchewce a sama kapucha nabrala delikatnosci i glebi. Polecam
podobne eksperymenta.

Jader

p.s. I wcale nie opowiadalem jej o tym torcie z kiszona kapusta.

1. Data: 2001-10-12 08:34:34

Temat: Re: ad kiszona kapusta i slodycze
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie pobytu w Holandii zostalam uraczona pyszna zapiekanka. Warstwami
byly ulozone: tluczone ziemniaki, podgotowana kiszona kapusta, doprawiona
sola i pieprzem i pokrojony w talarki banan. Warstw bylo ze trzy, ostatnia z
ziemnakow a na wierzchu tarta bulka i wiorki masla. Bylo bardzo ciekawe,
slodko-slono-kwasne, ale bardziej slodkie jak slone.

Agata Solon, naturalna

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q685j$682$...@s...man.poznan.pl...

1. Data: 2001-10-13 15:15:18

Od: JA <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> [...]
> pieczonej w marchewce a sama kapucha nabrala delikatnosci i glebi. Polecam

marmolada z rozy wygnalbym domownikow, bo jestem jedyny w rodzinie, ktory
to je (pies tez nie tknie). U nas w Niemczech robi sie kiszona kapuste z
ananasem. Polecam rowniez. Pasuje swietnie w szczegolnosci do wedzonego
miesa, jak np. Schäufele mit Spätzle und Sauerkraut.

Waldek

1. Data: 2001-10-14 20:07:04

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> wrote:

> Wczoraj do objadu uraczony zostalem przez kochana zonke gotowana kiszona
>kapusta z dodatkiem konfitury z rozy (ciach)...

Moj tata pewnego bigosu, pomylił się z dżemem i dodał zamiast
śliwkowego, dżem z truskawek i bardzo wszystkim bigos smakował...

AgataW.

1. Data: 2001-10-15 07:17:24

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> napisal(a) nam tak:
> Wczoraj do objadu uraczony zostalem przez kochana zonke gotowana kiszona
>kapusta z dodatkiem konfitury z rozy

bardzo dobra jest rowniez z zurawina, albo konfitura borowkowa.
mniam! :))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
George Eliot
Nie twierdze, ze kobiety sa glupie: zostaly stworzone

Łosoś wędzony mi został
pasztet hiszpanski
salatka
leniwe ruskie ;-)