[adv pl] alt.religion.albertanism

1. Data: 2002-05-04 17:15:06

Temat: [adv pl] alt.religion.albertanism
Od: "Albert Jacher, Prophet" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrego dnia!

Zapraszam do subskrypcji nowej grupy usenet'owej alt.religion.albertanism

alt.religion.albertanism to grupa dla wymiany informacji i dyskusji o
Ogólnej Teorii Mšdroœci i Religii Naturalnej Universalnej Mšdroœci.

Wiecej informacji umiescilem na WWW:
http://albertanism.freezope.org/usenet.html

Z pozdrowieniami,
--
Albert Jacher, Prophet(Prorok)
http://albertanism.freezope.org/usenet.html
"Jesli nie wspierasz dobra -- wtedy wspierasz zlo."

Followup-to: alt.religion.albertanism

2. Data: 2002-05-04 17:46:20

Temat: Re: [adv pl] alt.religion.albertanism
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 May 2002, Albert Jacher, Prophet wrote:

> Dobrego dnia!
>
> Zapraszam do subskrypcji nowej grupy usenet'owej alt.religion.albertanism

dlaczego robisz cross-posting i wysylasz to na grupe medyczna?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-05-04 21:32:37

Od: "alt.religion.albertanism" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote in
am.torun.pl:

> dlaczego robisz cross-posting i wysylasz to na grupe medyczna?

Ten post to nie byl cross-posting, ale specjalne zaproszenie dla
czytelnikow grupy medycznej do zainteresowania sie rowniez inna grupa.

Tworze nowa religie, ktora laczy dotychczasowe podejscie religijne z Bogiem
i dusza, z podejsciem naukowym bez Boga i duszy. Interesuje mnie prawda i
objektywna madrosc a nie czyjes motywacje i korzysci polityczne.
Dlatego ta nowa grupa powinna zainteresowac wszystkich tych, ktorzy
interesuja sie medycyna i nauka ogolnie.

Zapraszam i pozdrawiam,

4. Data: 2002-05-04 21:42:23

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlatego ta nowa grupa powinna zainteresowac wszystkich tych, ktorzy
> interesuja sie medycyna i nauka ogolnie.

Tworzysz nową religię i nazywasz siebie prorokiem.

Jesteś czubkiem. Ew (ładniej) shizofrenikiem.

Twój post na grupę medyczną jest na miejscu, ale polecałbym raczej
bezpośrednio odwiedzić psychatrę.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

5. Data: 2002-05-04 21:55:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 May 2002, alt.religion.albertanism wrote:

> Dlatego ta nowa grupa powinna zainteresowac wszystkich tych, ktorzy
> interesuja sie medycyna i nauka ogolnie.

mnie nie zainteresowala, co wiecej nie ma to nic wspolnego
z medycyna a takie postingi sa po prostu spamami

P.
----

6. Data: 2002-05-04 22:20:44

Od: "alt.religion.albertanism" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Tworzysz now? religię i nazywasz siebie prorokiem.
>
> Jeste? czubkiem. Ew (ładniej) shizofrenikiem.
===
Cóż za szybka i sprawna diagnoza!
Pogratulować bystrości umysłu!

> Twój post na grupę medyczn? jest na miejscu, ale polecałbym raczej
> bezpo?rednio odwiedzić psychatrę.
===
Nie ma sensu... Ja jako tworca religii opartej na istnieniu Boga i Duszy
nie mogłbym się z psychiatrą nijak porozumieć. Myslimy zupełnie różnymi
kategoriami.
"Psych - iater" czyli "uzdrawiacz - dyszy" nie uznaje ani Boga, ani duszy.
Ja zaś jako osoba religijna, Boga sie dla psychiatry nie wyrzeknę.
Dla psychiatry, całe bogactwo przeżyć, doznań 'psychicznych', to jedynie
zestaw wyładowan elektrycznych i reakcji biochemicznych w tkance nerwowej.
Dla Proroka Religii Naturalnej Universalnej Mądrości to rowniez reakcje w
niematerialnej Duszy.
Dla psychiatry prorok i inne osoby religijne wierzące w Boga maja syndromy
deluzyjne|urojeniowe.
Dla proroka to psychiatra zyje w virtualnym swiecie urojen.

Moim zadaniem jest stworzenie takiej religii, zeby psychiatrzy pszyszlosci
mogli leczyc ludzi i wiedziec o Bogu, i wciaz zyc wedlug jednej spojnej
logicznie i naturalnie religii|ideologii. Zeby ich widzenie swiata bylo
spójne z widzeniem świata otaczającej ich populacji.

7. Data: 2002-05-04 22:33:58

Od: "alt.religion.albertanism" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote in
m.torun.pl:

> mnie nie zainteresowala, co wiecej nie ma to nic wspolnego
> z medycyna a takie postingi sa po prostu spamami
===
Decydowanie, czy religia ma "nic wspólnego" z medycyną, czy może coś ma, to
pozostaw mnie - prorokowi - nauczycielowi.

No cóż, oto dałeś świadectwo lekarskiej świadomości realnego świata.
Moge tylko powiedzieć, że jest mi przykro, kiedy od lekarza dostaję
oświadczenie, że teksty o sprawach Boga, Duszy, religii to jest "spam".

Religię Mądrości tworzę właśnie po to, żeby nie było tego wielkiego
rozdźwięku między bezbożnymi, bezdusznymi lekarzami a leczoną przez nich
populacją, ktora w swej większości uznaje jednak istnienie Boga i duszy.

Życzę Ci lepszego zrozumienia i wyczucia sytuacji,

8. Data: 2002-05-05 01:04:27

Od: "nygus" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Decydowanie, czy religia ma "nic wspólnego" z medycyną, czy może coś ma, to
pozostaw mnie - prorokowi - nauczycielowi."

czy to mozliwe? czy tacy ludzie istnieja naprawde? a moze to jakiś
pryszczaty nastolatek się naczytał science fiction i udaje jakiegoś freaka
rodem z amerykanskiej TV

9. Data: 2002-05-05 06:09:52

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

A na dodatek ten clown z killfile'a wyłazi.:-(((
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego
adresu w nagłówku.

10. Data: 2002-05-05 08:06:42

Od: "justysiaa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a my życzymy Ci szybkiego powrotu do zdrowia
:)
laik w dziedzinie medycyny
JUSTYSIAA

Sprawdź kiedy umrzesz