[agd] Prosba o pomoc przy wyborze lodowki

1. Data: 2004-11-07 20:03:14

Temat: [agd] Prosba o pomoc przy wyborze lodowki
Od: "notabene" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam problem z wyborem lodowki.
Budzet ogranicza mnie do 3500zl.
Wymagania: INOX, najlepiej gdyby byla w stylu
amerykanskim (szeroka), zamrazalnik na dole,
nawiew, komora "0" itp.
Napalilem sie juz na Aristona MBA 45D2 NFE
ale po przeczytaniu archiwum Grupy juz sie
rozmyslilem z tego producenta. Smeg jest poza
zasiegiem... AEG w sumie tez... Bosh? Jakie
marki wchodza w gre, zeby to byl solidny sprzet?

pozdrawiam
Grzegorz.

1. Data: 2004-11-08 01:15:09

Temat: Re: [agd] Prosba o pomoc przy wyborze lodowki
Od: "decoartel.pl" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Electrolux ENB3269S, cena <3400 PLN.

Dolny zamrazalnik,
Elektroniczne sterowanie,
Kolor srebrny,
Termometr cyfrowy,
Wskaznik wzrostu temperatury,
System Bacteria Safe.

1. Data: 2004-11-08 08:57:15

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwroc uwage, czy sa 2 agregaty. W przeciwnym razie bedzie problem z
regulacja temp. w zamrazarce niezaleznie od lodowki.

Pozdrawiam,
Pookio

1. Data: 2004-11-08 11:46:05

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pookio" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Zwroc uwage, czy sa 2 agregaty. W przeciwnym razie bedzie problem z
> regulacja temp. w zamrazarce niezaleznie od lodowki.

E tam, nieprawde Wacpan prawisz.

Wojtek

1. Data: 2004-11-08 14:38:41

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtusj" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pookio" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> E tam, nieprawde Wacpan prawisz.

Prawde godosz. Pookio, jak nie wiesz - nie odzywaj sie.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-11-08 15:30:50

Od: Marcin <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Nov 2004 21:03:14 +0100, notabene napisał(a):

> [...]
> Budzet ogranicza mnie do 3500zl.
> Wymagania: INOX, najlepiej gdyby byla w stylu
> amerykanskim (szeroka), zamrazalnik na dole,

Jakiś czas temu to przerabiałem. Równiez miałem wybór między Aristo a
innymi markami. Ostatecznie zdecydowałem się na Gorenje - klasa sama w
sobie, a niewiele droższe od Aristona. Co prawda jak na tę klasę to
niestety niewypałem były rysy jakie mam w lodówce wewnątrz, ale otrzymałem
za to spory upust, więc aż tak mnie to nie drażni ;-)
Jeśli chodzi o szerokość, to niestety, mniej więcej wszystko w standardzie,
szersze widziałem tylko jakieś dziwne wynalazki, za które kazali sobie
bardzo słono płacić.
Sama lodóweczka chodzi bez zarzutu

--
zarabianie to nasza pasja...
zobacz http://www.Virtual-Cash.prv.pl

1. Data: 2004-11-14 19:50:57

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Prawde godosz. Pookio, jak nie wiesz - nie odzywaj sie.

Jak juz, to Wacpanna ;)
No to chetnie uslysze od szanownych Kolegow cala prawde o agregatach, jak
tak Was madrosc przepelnia...

Pookio

Multiszlifierka "Dremel"
jak pożenić pochłaniacz teleskopowy i wysokie szafki?
Termoregulator do kaloryfera
Vat za grunt.
Magnetyzer do wody - jaki?