agdrtv.com - ostateczna opinia

1. Data: 2003-01-27 18:44:43

Temat: agdrtv.com - ostateczna opinia
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

w zasadzie już zdecydowałem - wybrałem www.agdrtv.com i tam mam
zamiar zrobić zakupy za 5 tysięcy PLN.

Potrzebuję jednak jeszcze ostatecznego potwierdzenia słuszności mojej
decyzji. Liczę, Szanowni Grupowicze, na Wasze wypowiedzi w tej
kewstii. Podzielcie się proszę Waszymi doświadczeniami, tymi miłymi,
a jeśli takowe są to i tymi totalnie negatywnymi :))

TIA

--
w...@s...pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-01-27 20:10:16

Temat: Re: agdrtv.com - ostateczna opinia
Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kewstii. Podzielcie się proszę Waszymi doświadczeniami, tymi miłymi,
> a jeśli takowe są to i tymi totalnie negatywnymi :))

Ja mam raczej dobre wspomnienia z zakupów w tym sklepie.
Kupiłem u nich pralkę i kuchnię elektryczną.
Do czego można się przyczepić ?
Dwa razy panowie rozworzący delikatnie nalegali o możliwość wcześniejszego
(od umówionego)przywiezienia towaru - bo akurat są po drodze ...
Druga podwózka była firmą kurierską i pan powiedział, że jest sam i nie ma
komu wnieść maszyny (mieszkam na 4 piętrze). Żona w ciąży sama w domu więc
musiałem się z pracy urwać i lecieć na chatę wtaszczyć z panem towar :-)
Mimo powyższych, drobnych niespodzianek zakupy OK.
Towar nowy, zapakowany, o cenie już nie wspomnę - dopiero człowiek widzi jak
rżną ludzi w warszawskich marketach :-)

pozdrawiam
Krzysiek
http://osiedle-floriana.w.interia.pl/

1. Data: 2003-01-28 09:24:05

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Towar nowy, zapakowany, o cenie już nie wspomnę - dopiero człowiek widzi
> [...]

No coz nie wiem jak jest w Warszawie. Ja w ostatnich 3 miesiacach
kupowalem dwie kuchnie (jedna z plyta gazowa, druga ceramiczna)
oraz lodowke.... lodzkie supermarkety sa cenowo bezkonkurencyjne.
Nie bylo co porownywac ze sklepem agdrtv bo tam drozej.

pozdr.
MarcinP

1. Data: 2003-01-28 10:17:07

Od: "Rafaello\(Gdansk\)" <A...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielcie się proszę Waszymi doświadczeniami, tymi miłymi,
> a jeśli takowe są to i tymi totalnie negatywnymi :))

Też się zastanawiałem nad nimi, ale okazało się że po pertraktacjach z
małym sklepikiem w pobliżu mojej firmy uzyskam te same ceny a towar mogłem
mieć kolejnego dnia już w domu.
Aktualnie jestem przed zakupem nowej pralki i sytuacja jest podobna.

1. Data: 2003-01-28 12:09:39

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-27 19:44, Użytkownik Wozik napisał:
> Hej,
>
> w zasadzie już zdecydowałem - wybrałem www.agdrtv.com i tam mam
> zamiar zrobić zakupy za 5 tysięcy PLN.
>
> Potrzebuję jednak jeszcze ostatecznego potwierdzenia słuszno?ci mojej
> decyzji. Liczę, Szanowni Grupowicze, na Wasze wypowiedzi w tej
> kewstii. Podzielcie się proszę Waszymi do?wiadczeniami, tymi miłymi,
> a je?li takowe s? to i tymi totalnie negatywnymi :))
>
> TIA

Ja kupilem sprzet do kuchni za 8 000 zl u nich, jestem zadowolony,
wszystko gra, jak nalezy.
Jesli chodzi o Warszawe to nizszych cen nie ma w zadnym sklepie. Jeden
gosc nawet skomentowal te ceny nastepujaco: ...ja po takich cenach to
kupuje...,
Moze w lodzi sa nizsze ceny ale nie chce mi sie wierzyc.

1. Data: 2003-01-28 12:11:00

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz lodowke.... lodzkie supermarkety sa cenowo bezkonkurencyjne.
> Nie bylo co porownywac ze sklepem agdrtv bo tam drozej.

A moglbys podac konkretny supermarket, chetnie tam zadzwonie i popytam
bo jesli tak jest to bede zainteresowany jeszcze paroma rzeczami.

1. Data: 2003-01-28 13:28:35

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moglbys podac konkretny supermarket, chetnie tam zadzwonie i popytam
> bo jesli tak jest to bede zainteresowany jeszcze paroma rzeczami.

Moglbym.

Kuchnia Amica (typu nie pamietam) zapalarki w pokretle,
piekarnik z termoobiegiem i innymi bajerami, ale bez sterowania
zegarem, do tego okap Amici w cenie 999 zl
ELDOM, Traktorowa (nr nie pamietam, jadac Aleksandrowska
od srodmiescia, skrecic w Traktorowa w prawo, sklep jakies
500 metrow po lewej stronie). Teraz ceny nie maja za atrakcyjnych
wtedy (3 miesiace temu) to byly kuchenka bezkonkurencyjna
w cenie)

Kuchnia Amica, plyta ceramiczna z polami HighLight,
dwa pola o roznej wielkosci, piekarnik termoobieg itd,
sterowanie zegarem piekarnika i lewego dolnego
pola grzejnego 1449zl EuroAgd Pojezierska Tesco
(do tego 10% rabatu bo kupowane za pomoca
bonow SODEXO ).

Lodowka Amica chyba 4101 jesli nie pomylilem
(osobny zamrazarnik) 888zl EuroAgd Pojezierska Tesco
(10 nieoprocentowanych raz bez zadnej prowizji,
chcialem kupic za gotowke ale poprostu sie to nie
oplaca)

Za kazdym razem dzwonilem do agdrtv
i za kazdym razem nie byli konkurencyjni.
Za kazdym razem kupowalem sprzet w tzw promocji,
jak nie ma teraz co Cie interesuje to przyjedz za tydzien
na pewno bedzie (grupy produktow podlegajace obnizce
cen systematycznie sie zmieniaja).

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-01-28 13:54:35

Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Oczywiscie sprzet spisalem z ulotki, gdzie prezentuja obnizone
> wlasnie ceny. Jesli upatrzysz sobie cos spoza promocji, to
> prawdopodobnie sklep na www bedzie atrakcyjnieszy.

Musi być! W końcu nie utrzymują salonów, sprzedawców itd. :) Niestety
transport boli i mnie wyniesie 180 PLN, ale jest to wciąż taniej niż
gdzie indziej :))

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-01-28 14:12:20

Od: z...@w...home.pl szukaj wiadomości tego autora

> Do tego w sklepie mozna dostac nieoprocentowane raty

Z tymi nieoprocentowanymi ratami to bym uwazal - w Euro raty 0% to wstepna
wplata 10% + 10 rat po 10%. Razem 110% jakby nie patrzec. Srednio one
nieoprocentowane te raty.

KZ

1. Data: 2003-01-28 14:46:46

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze w lodzi sa nizsze ceny ale nie chce mi sie wierzyc.

Mialem chwilke czasu, wychodzi na to, ze roznice pojawiaja sie
przy drozszych sprzetach.
Moje kryteria byly proste, ograniczaly sie do kilku podstawowych
wymogow dotyczacych funkcjonalnosci i do ceny.

Jesli zainwestowales 8000 zl to nie malo kupiles i nie byl to sprzet
z dolnej polki.

Porownalem pare cen (tam gdzie sie dalo) z ostatniej ulotki EuroAgd
ze sklepem www.adgrtv.com.pl

pralki EURO AgdRtv
Whirlpool
awm6061 1299 1274
fl5053 999 949

polar
pwa411 999 959

lodowki
Amica
acz3101p 1199 1199
acz3402 1699 1686

whirlpool
arz9850 1499 1369

Nie wiem ile sie placi za transport z www.agdrtv.com.pl
jesli cos sie placi, to nie bedzie taniej.
Do tego w sklepie mozna dostac nieoprocentowane raty
ktore sa tak naprawde lepsze od najlepszej karty kredytowej.
A jesli ktos chce sie bawic w bony sodexo, moze byc jeszcze taniej.

mieszkanie-gdzie ubezpieczyc
Meble jakich.............
Włamanie-parter Co robić?
wakacyjna sylwetka...