agregat pradotworczy na budowe zamiast ZE?

11. Data: 2007-05-27 17:00:53

Temat: Re: agregat pradotworczy na budowe zamiast ZE?
Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w
wiadomości news:4pe548552960.1h8pgvfzeyyd2$.dlg@40tude.net...
> Witam!
>
> Co sadzicie o kupnie agregatu pradotworczego na budowe zamiast podlaczenia
> "tymczasowego" pradu od energetyki ? W miejscu gdzie chce sie budowac
A dlaczego przyłacze tymczasowe a nie docelowe?
Pogadaj w ZE. W niektórych "porządnych"ZE praktykowane są takie rozwiązania.
Po budowie nastąpi jedynie zmiana taryfy.

12. Data: 2007-05-27 20:02:02

Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 May 2007 19:00:53 +0200, tpsa napisał(a):

> A dlaczego przyłacze tymczasowe a nie docelowe?
> Pogadaj w ZE. W niektórych "porządnych"ZE praktykowane są takie rozwiązania.
> Po budowie nastąpi jedynie zmiana taryfy.

Bo niestety jest to teren gdzie na przylacze docelowe musze poczekac do
roku czasu :( Na ten rok nie maja w planach wykonania w tym miejscu
instalacji...
pozdr.

--
Adam Sz.

13. Data: 2007-05-28 05:09:33

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.allegro.pl/item199823094_betoniarka_130_l
_mieszalnik_230v_taczki_gratis_.html
> http://www.allegro.pl/item198619998_betoniarka_ferax
_125_l_zeliwny_wieniec_okazja_.html
> Jestes pewien ze *wszystkie* ? Chyba nie :)

jestem pewien, robię na tej pierwszej, popatrz sobie na str.6 instrukcji
obsługi z schematem podłaczenia silnika, albo rozkręć obudowę silnika,
zobaczysz uzwojenie 3F i kondensator

Przeprowadzka - kartony
TBS
kostka brukowa