agresja

11. Data: 2007-08-16 23:22:01

Temat: Re: agresja
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 23:42, "Himera" <K...@t...net> wrote:

> no i... nie jestem ofiara zadnej przemocy. tak naprawde to o mnie chodzi, to
> ja trace kontrole, to ja krzycze, wyzywam i bije i to ja pozniej zaluje ale
> co z tego ze mi nawet wybacza jak rana juz zadana, blizna bedzie...

No to postaraj si zrobi odwrotnie troch . Dla eksperymentu. Wytypuj
se dzie i
daj sobie przyzwolenie typu "dzisiaj mi wolno wrzeszcze do woli i
wyzywa na czym wiat stoi"
(do bicia nie zach cam). Skoro masz problem z kontrol , a masz taki,
to zamiast traci mas
energii na utrzymywanie tego stanu kontroli, przesta nad tym panowa
wiadomie.
To znaczy pozwól sobie straci kontrol , czyli star j , zrób to.
Oczywi cie wiesz, ustal sobie jaki konkretny dzie , czy nawet
godziny, kiedy "za siebie nie odpowiadasz
z w asnej i nie przymuszonej woli, kiedy CI WOLNO zachowa si
skandalicznie". Taki dzie dziecka.

A z drugiej strony, to je li nie zapytasz, jakie te blizny zosta y,
nigdy si nie dowiesz, czy to co zrobi a
komu faktycznie by o takie strasznie okropne... To nie ty decydujesz,
jak KTO odbiera niektóre twoje zachowania.

12. Data: 2007-08-17 20:00:59

Od: "Z" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <K...@t...net
> [...]
> ale co z tego ze mi nawet wybacza jak rana juz zadana, blizna bedzie...

Wpisz w Google kolejno:
agresja
depresja [o ile dobrze pamiętam Twoje problemy]
objaw
i ... stanie się jasność?

> co pomaga najbardziej? jak hamowac? czy jak sie czuje ze zaraz dojdzie do
> wymuchu pomaga liczenie, gleboki wdech, wydech, wyladowanie sie na kukle,
> wywrzeszczenie sie do poduszki?

Gdybyś była prapra...wnuczką Munchausen'a dałabyś sama radę
a tak pozostają Ci tylko leki i psychoterapia.

Pozdrawiam - Zyga.

13. Data: 2007-08-18 13:32:02

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 21:00, "Z" <z...@g...pl> wrote:
Wpisz w Google kolejno:
> agresja
> depresja [o ile dobrze pami tam Twoje problemy]

Co za schemat. Boszzz, ludzie...
Wy nied ugo w ogóle przestaniecie cokolwiek odczuwa , bo a to euforia
( pun),
a to depresja (potrzebuje leczenia). Jeste cie nienormalni, wy w ogóle
nie chcecie niczego rozumie ,
wam wystarczy schemat...

Wymi kam.

14. Data: 2007-08-18 14:06:34

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Aug 2007 06:32:02 -0700, ajajestembogiem napisze

> wam wystarczy schemat...
>
> Wymi kam.

jesteś on czy ona? ile masz lat?
możesz pisać bezogonkowo albo nie przez google?

Dlaczego lekarze dostali a reszta nie..
He...he
'Milosc i geny'
Pomóżcie!