Pomóżcie!

1. Data: 2007-08-14 02:43:08

Temat: Pomóżcie!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..mi trochę zgłupieć!
Bo stwierdzam że się
marnuję jako zbyt
inteligentny ;P

2. Data: 2007-08-14 05:24:19

Temat: Re: Pomóżcie!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f9r4rn$3o9$1@news.onet.pl...
> ..mi trochę zgłupieć!
> Bo stwierdzam że się
> marnuję jako zbyt
> inteligentny ;P

Rozpęd i baranka o ścianę - pomaga.

3. Data: 2007-08-14 08:40:06

Od: "'''|'''J.^." <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Aug 2007 04:43:08 +0200, Sky napisał(a):

> ..mi trochę zgłupieć!
> Bo stwierdzam że się
> marnuję jako zbyt
> inteligentny ;P

A na czym Twoim zdaniem polega dziewictwo Maryi ?

--
hej.brat !

<oo>___ ~* * - `@'-
( _ ) . _ )
.. goyim ....................................................

4. Data: 2007-08-14 08:41:22

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 04:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> ..mi trochę zgłupieć!
> Bo stwierdzam że się
> marnuję jako zbyt
> inteligentny ;P

Gdybyś sie deprecjonował, to podejrzewałabym podszywacza, ale skoro
się samouwielbiasz, no to musisz być Ty.
Na nadmiar inteligencji nie ma rady - nawet baranek w ścianę nie
pomoże, jego skutki utrudnią tylko jej używanie i tyle... Cóż,
jesteśmy skazani, Sky, na naszą dolegliwość do końca życia,
niestety...
;-P

5. Data: 2007-08-14 08:47:51

Od: '''|'''J` <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Aug 2007 01:41:22 -0700, i...@w...pl napisał(a):

> [...]
> pomoże, jego skutki utrudnią tylko jej używanie i tyle... Cóż,
> jesteśmy skazani, Sky, na naszą dolegliwość do końca życia,

I Ty też, siostra, jesteś dziewicą ? :o/

--
hej.brat !

<oo>___ ~* * - `@'-
( _ ) . _ )
.. goyim ....................................................

6. Data: 2007-08-14 08:50:41

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 10:47, '''|'''J` <m...@j...new> wrote:

> I Ty też, siostra, jesteś dziewicą ? :o/

Utożsamiasz to z inteligencją? - błąd ;-)

7. Data: 2007-08-14 09:14:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu niestety masz rację.
Inteligancja bywa przekleństwem,
a głupsi żyją beztrosko i szczęśliwie.

(które to stwierdzenia są definitywnym dowodem mojej nieskończonej głupoty
(jak każdy stereotyp). Oddalam się więc żyć w poczuciu szczęścia po kres dni
moich).

M.

8. Data: 2007-08-14 09:18:21

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A słyszałeś teorię o optymalizacji systemów?

Zał 1. W wyniku zdarzeń losowych (akurat zarcik dotyczył alkoholu)
obumierają zawsze najsłabsze osobniki.
Zał 2. System działa z prędkością, z jaką działa jego najwolniejszy element

SKYowi powinny więc w wyniku uderzenia obumrzeć komórki najsłabsze i
najwolniejsze, i tym samym doprowadzi to do szybszego działania systemu,
czego jako zywo chyba chce sie wlasnie pozbyc.

SKYu proponuje uspic niektore komorki bujaniem sie w hamaku, wtedy caly
system Ci zwolni.

Pozdrawiam przedweekendowo, Monika

PS. Debra Winger grala w moim ukochanym filmie "Pod osłoną nieba".

9. Data: 2007-08-14 09:26:36

Od: '''|'''J` <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Aug 2007 01:50:41 -0700, i...@w...pl napisał(a):

> Utożsamiasz to z inteligencją? - błąd ;-)

Co więc myślisz o dziewictwie, a zwłaszcza o dziewictwie Maryi ? :o/
A na temat dziewictwa duchowego lub umysłowego ?

--
hej.brat !

<oo>___ ~* * - `@'-
( _ ) . _ )
.. goyim ....................................................

10. Data: 2007-08-14 10:44:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> [...]
> (jak każdy stereotyp). Oddalam się więc żyć w poczuciu szczęścia po kres

Masz jakąś fotkę (własną!!!!)?

"Wierze
Tren R gdzie Ciebie można spotkać?
Re: Proszę o radę - trauma w dzieciństwie
Re: moja misja
falszywe wspomnienia