Re: moja misja

1. Data: 2007-08-13 19:53:01

Temat: Re: moja misja
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:f9mikt$uph$1@news.onet.pl...

> Powodzenia! ;P- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Co tak sceptycznie? - czujesz konkurencję, tiaaaa...
:-P

2. Data: 2007-08-14 01:31:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 12 Sie, 18:31, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:f9mikt$uph$1@news.onet.pl...

> Powodzenia! ;P

Co tak sceptycznie? - czujesz konkurencję, tiaaaa...

- Bo pomyślę żeś z innej ligi ;P
[może(sz) uważać swoją za wyższą
nie przeszkodzi mi to absolutnie]
;)

3. Data: 2007-08-14 22:51:16

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Co tak sceptycznie? - czujesz konkurencję, tiaaaa...
> :-P
>
> - Bo pomyślę żeś z innej ligi ;P

Tylko nie myśl, błagam :-)))))))

> [może(sz) uważać swoją za wyższą
> nie przeszkodzi mi to absolutnie]
> ;)

Wyższą "co do wysokości", czy "co do lepszości"?

4. Data: 2007-08-15 19:37:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tylko nie myśl, błagam :-)))))))

Ale my faceci musimy ;)
Inaczej się gubimy
W odróżnieniu od was ;P

> Wyższą "co do wysokości", czy "co do lepszości"?

Jak wolisz ;P

5. Data: 2007-08-16 09:42:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale my faceci musimy ;)
> Inaczej się gubimy
> W odróżnieniu od was ;P

Tak, nawet w tańcu musicie myśleć=liczyć, aby nie zgubić rytmu :-))))))))

> Jak wolisz ;P

Ty to zawsze tym lotem ślizgowym wychodzisz na swoje ;-P

A co mi tam, nie jestem z innej ligi - to się ślizgaj, ile chcesz, nie
rusza mię-to :-))))))))))))

6. Data: 2007-08-17 22:29:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, nawet w tańcu musicie myśleć=liczyć, aby nie zgubić rytmu :-))))))))

Ja tam nie muszę ;P
Krok "taneczny" mam wpisany w genach
do każdego rodzaju sztormu inny... ;)

> Ty to zawsze tym lotem ślizgowym wychodzisz na swoje ;-P

Ot co znaczy poddawać się prawom natury...zamiast z nimi się zmagać ;)))

> A co mi tam, nie jestem z innej ligi - to się ślizgaj, ile chcesz, nie
> rusza mię-to :-))))))))))))

Jak dobrze wbitego w ziemię pala huragan...hulający po Niebie ;P
I na taki znajdzie się zywioł! ;)
Woda podmywa skały powoli i niezauważenie... ;D

falszywe wspomnienia
Co za bzdury!
Re: psychosynteza - cz. 1
PLUS ZERO