aknemycin - na recepte czy bez?

1. Data: 2005-05-15 08:44:10

Temat: aknemycin - na recepte czy bez?
Od: "Mariusz Wawa" <p...@n...pl_usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy moze ktos z Was wie, czy plyn do uzywania na skorze "aknemycin" dostepny
jest w aptekach z recepta czy bez? Szkoda mi troche na czasu na wizyte u
lekarza, ktora ograniczy sie do wypisania takiej wlasniej recepty. dziekuje
za odpowiedz!

2. Data: 2005-05-15 14:31:00

Temat: Re: aknemycin - na recepte czy bez?
Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wawa napisał(a):
> [...]
> lekarza, ktora ograniczy sie do wypisania takiej wlasniej recepty. dziekuje

Recepta ale czasem udaje sie kupic bez.
walnij teskt ze zawsze kupywales bez i wtedy moze sie uda..
Pozdro

3. Data: 2005-05-16 13:46:58

Od: "agnuk" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> walnij teskt ze zawsze kupywales bez i wtedy moze sie uda..

jak walnie taki tekst to na pewno nie dostanie

--
Aga

4. Data: 2005-05-16 19:38:53

Od: "Mariusz Wawa" <p...@n...pl_usunto> szukaj wiadomości tego autora

> jak walnie taki tekst to na pewno nie dostanie

Poprosilem bez zadnych tekstow i blagalnego wzroku, no i dostalem mimo to.
Moze dlatego, ze przyszedlem z ulotka z poprzedniego opakowania ;-)

dieta wg Gersona- dla migreników oraz osób po chemioterapii
lekko OT: aborcja a uszkodzenia kolejnych plodow.
Czeste bole glowy,zmiany temp. ciala....
potencja..amorecaps, via'green
Zajady