Re: [albertan] finansowanie dobra

1. Data: 2003-05-31 23:36:27

Temat: Re: [albertan] finansowanie dobra
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 01 Jun 2003 from pl.sci.medycyna
message-id= news:bbb91a$fmf$1@news.polbox.pl :

> Zauwaz, ze lekarz, ktory ma sporo na sumieniu i oplywa w
> dostatkach nie siada do komputera i nie pisze na grupe - jemu sie po
> prostu to nie oplaca! Taki konowal nie jest zainteresowany udzielaniem
> rad odnosnie tabletek anty badz wad wzroku bo mu za to nie placa;
> jezeli ktos to robi - to nalezy mu sie poklon - bynajmniej ode mnie,
> bo bezinteresownie udziela fachowych rad, nie poprzedzajac ich numerem
> konta.
> Ja chyle przed nimi czolo nie pytajac, czy wierza w Boga, Budde czy w
> diabla.

W tej sprawie nalezy troche inaczej spojrzec na zachowania lekarzy.
Jest w tej grupie kilku lekarzy do ktorych zywie szacunek i ktorzy
zachowuja sie godnie.

Jednak czesto 'zwykli ludzie' nie rozumieja niektorych zachowan lekarzy.
Lekarz powinien zachowywac sie etycznie i w miare profesjonalnie.
Ale udzielanie porad lekarskich w grupie usenet obcym ludziom, bez ich
zobaczenia, zbadania, zrobienia wywiadu lekarskiego jest i nieprofesjonalne
i nieetyczne.

Dlatego najczesciej lekarze albo udzielaja ogolnych porad albo odsylaja do
gabinetow lekarskich albo unikaja odpowiedzi.

Mysle, ze tu zaszlo nieporozumienie. Ta grupa ma bowiem nazwe:
pl.sci.medycyna
Sugeruje to forum wymiany naukowej miedzy lekarzami a nie miedzy lekarzami
a pacjentami!
Jesli juz by to bylo do zaakceptowania to raczej w grupie:
pl.soc.medycyna a nie pl.sci.medycyna

Dlatego apeluje do nielekarzy, aby nie mieli tu na forum zbyt wielkich
oczekiwan i nie traktowali internetu jako zastepstwa dla wizyty u lekarza!

Co do morale i etyki lerazy polskich to np. zaobserwuj stosunek i
zachowania niektorych z nich wobec mnie.
Ja oglosilem sie prorokiem, zalozycielem calkiem innej religii, wyznawca
calkiem innego boga. A ich reakcja?
Napadaja na mnie, drwia, szydza i publicznie przypisuja mi chorobe
psychiczna!
Bez badania mnie! Bez wiedzy o czym ja pisze! Tak po prostu lekarze
wysmiewaja innego czlowieka publicznie i publicznie przypisuja mi chorobe i
to w dodatku psychiczna...

Jak myslisz czy jest to zachowanie etyczne? godne lekarza?

Zakaldajac nawet, ze ja jestem chory psychicznie... to jak wyglada etyka i
moralnosc tutejszych lekarzy czytujacych i pisujacych do tej grupy?
Zaden z nich nie zaprotestowal, przeciw publicznemu przypisywaniu choroby
psychicznej obcemu czlowiekowi bez badania!!!

A co mozna o tych lekarzach sadzic jesli ja nawet nie mam zadnej choroby
psychicznej?!?!

Wtedy wyniknie, ze uzywaja oni medycyny do walki politycznej i spolecznej
przeciw innym ludziom.

Nie wiem, ktory przypadek bylby gorszy, czy publiczne szydzenie z chorego,
czy publiczne przypisywanie choroby czlowiekowi zdrowemu.

Jedno jest pewne - wiele jeszcze sie musie poprawic w mentalnosci polskich
lekarzy.

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism