[albertan] medycyna i religia

11. Data: 2003-06-02 19:15:57

Temat: Re: [albertan] medycyna i religia
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bbg6mb$8c0$1@news.onet.pl :

> sądzę, ze dalsza dyskusja to tracenie czasu, wiec daje ignora

Swietna metoda!
Spotykasz kogos kto ci mowi ze jest madrzejszy od ciebie, i ze chce ci
pomoc, a ty potrafisz w zamian tylko szydzic i ignorowac...

A czy Bogu tez chcesz dac 'ignora'?

--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Swięty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

12. Data: 2003-06-02 19:30:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jun 2003, Albert Jacher, Mówca Boga wrote:

> Swietna metoda!
> Spotykasz kogos kto ci mowi ze jest madrzejszy od ciebie, i ze chce ci

a skad wiesz, ze jestes madrzejszy od innych?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

13. Data: 2003-06-02 20:10:19

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
am.torun.pl :

> a skad wiesz, ze jestes madrzejszy od innych?

Trudno to wyjasnic... ale madrzejszy to zwykle wie...
Ja to wiem i jestem tego pewien, dlatego, ze porownuje moje poglady z
uniwersalnymi prawami natury i dostrzegam bardzo bliskie podobienstwa.

Np. Porownujac mnie i papieza Johannesa Paulusa II

1. Papiez uczy, ze prezerwatywa to zlo i grzech, i zakazuje uzywania
prezerwatyw ludzkosci.
Swiety prorok naucza, ze prezerwatywa to jest srodek medyczny i nalezy go
uzywac dla zapobiegania niepozadanej ciazy i roznym chorobom.

2. Papiez naucza, ze zydowski bog Jahu stworzyl ludzkosc w postaci jednej
pary Adama i Ewy, ktorzy romnazajac sie wsobnie, rozmnozyli sie na ponad 6
bilionow wspolczesnej ludzkiej populacji, przez kilka tysiecy rokow od
tamtego 'aktu stworzenia'.
Swiety prorok naucza, ze ludzkosc rozwinela sie ze zwierzat jako gatunek
poprzez miliony rokow procesu evolucji i ten proces nadal trwa...

A teraz sam sobie odpowiedz kto jest 'madrzejszy' papiez katolicki, czy
prorok albertanowy?
Odpowiedz sobie teraz kto ma urojenia...

Co do politykow to np. ja wbrew 90% calej klasy politycznej w Polsce
glosze, ze podatki musza zostac obnizone w Polsce bo wszyscy zdechniemy z
glodu na bezrobociu!

A teraz sobie odpowiedz, kto jest madrzejszy - Albert Jacher - czy 90%
polskich politykow... I kto ma urojenia - Jacher nawolujac do obnizenia
podatkow, czy Kolodko nawolujacy do podwyzszenia podatkow w Polsce...

Z dobrymi życzeniami,

14. Data: 2003-06-02 20:30:30

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, Mówca Boga"
<i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Trudno to wyjasnic... ale madrzejszy to zwykle wie...

Tak, Piotrze mądrzejsi to zwykle wiedzą ;-)
Tacy Einsteinowie, Napoleonowie, Jezusowie, Carowie wszechrusi, Prorocy -
oni to wiedzą po prostu. No jak by nie patrzeć, widzą róznicę między sobą a
resztą świata. Świat jest be a oni wiedzą jak go zrobić na cacy i
największym problemem ich jest to, że ci źli i głupi ludzie nie chcą ich
słuchać, nie rozumieją ich światłych planów, ich ograniczone umysły nie
sięgaja tak daleko i tak szeroko jak w/w, a przy tym boją się zaufać
mądrzejszemu.
Każdy oddział zamknięty ma takich na składzie. A naczelna dyrektywa przy
opiece nad nimi, to: nie zaprzeczać, przytakiwać, nie drażnić ;-)

J.

15. Data: 2003-06-02 20:38:03

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 02 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bbgc5q$3b5$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Każdy oddział zamknięty ma takich na składzie. A naczelna dyrektywa przy
> opiece nad nimi, to: nie zaprzeczać, przytakiwać, nie drażnić ;-)
>
> J.

Jarku P.!

Czy twierdzisz, ze Albert Jacher choruje na chorobe psychiczna?
Jesli tak, to jaka?

16. Data: 2003-06-02 22:49:58

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jun 2003, Albert Jacher, Mówca Boga wrote:

> Czy twierdzisz, ze Albert Jacher choruje na chorobe psychiczna?

tego nie wiemy. Nie mozna stawiac diagnoz przez Internet
ale mozna doradzac. Po ostatniej kilkudniowej wymianie
informacji jak myslisz jaka rade powinienes otrzymac
od praktykujacych tutaj lekarzy?

P.

17. Data: 2003-06-03 07:25:54

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jarku P.!
>
> Czy twierdzisz, ze Albert Jacher choruje na chorobe psychiczna?
> Jesli tak, to jaka?

Nie mam zielonego pojęcia, jestem inżynierem, nie lekarzem. W związku z czym
moje twierdzenie nie jest diagnozą lekarską a raczej podejrzeniem opartym na
tym, ze twoje zachowanie dośc dokładnie odpowiada moim (i chyba nie tylko
moim) wyobrażeniom na temat osób nienormalnych ;-)

Ale nie przejmuj sie nami maluczkimi, większość naprawdę wielkich ludzi była
niedoceniana przez im współczesnych ;-)

J.

18. Data: 2003-06-03 16:17:27

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1) Lekarz ratujac pacjentowi zycie, czy proszac do gabinetu nie pyta czy
pacjent jest zbawiony, czy jest dobry, czy zly
Bog, z tego co glosza, przyjmuje tylko dobre duszyczki.
Wedlug mnie 1:0 dla lekarzy!

2) Ludzie najpierw przychodza po laske do lekarza, potem do Boga
2:0 dla lekarzy!

3) Bog zabiera do siebie, czesto w meczarniach i juz pacjenta nie oddaje;
lekarz czesto daje pacjentowi szanse na szczesliwe dobrniecie do starosci
(czyt. naturalnej smierci).
3:0 dla lekarzy!

4) Lekarz usmierza bol i cierpienie, tak wiec czesto pacjent trafiajac przed
oblicze Boga - nie cierpi.
4:0 dla lekarzy

pozdrawiam
Kaska R
"Albert Jacher, filozof" <i...@o...pl>
wrote in message news:Xns938E6DBAC88AFalbrtn@213.180.128.20...

> Z powodu niecheci do mnie z powodu niezrozumienia i uprzedzen, wzywam
> WSZYSTKICH do rozwazenia i przedyskutowanie w tej grupie, co nastepuje:
>
> *Czy medycyna i religia maja coś wspolnego ze sobą?*
>
> *Co łączy medycynę i religię?*
>

> A co to jest religia?
>
> Slownik PWN definiuje religie jako m.in.:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=53076
>
> "zespół wierzeń dotyczących genezy, struktury i celu istnienia człowieka,
> ludzkości i świata [..]"
>
> Albert Jacher, tworca Religii Mądrości, nowoczesnej ideologii bazującej na
> [...]
minology.html#religion

19. Data: 2003-06-03 21:58:57

Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 03 Jun 2003 from pl.soc.religia message-id=
news:bbi6b7$j38$1@nemesis.news.tpi.pl :

> Aha! Ta ludzkość z której Ty pochodzisz? ;-)))

Tak.

> Czyli masz zwierzęcych przodków?

Tak. Mam bardzo wielu zwierzecych przodkow - tysiace!

Tym sie roznie od Jahuszuah z Nazareth! On mial jedynie 77 przodkow a ja
mam tysiace przodkow!
Ja mam cialo zbudowane z komorek o podwojnym zestawie chromosomow.
A Jahuszuah ile mial chromosomow, skoro byl dzieckiem dziewicy
niepoplamionej meska sperma?

Z dobrymi życzeniami,

20. Data: 2003-06-04 08:19:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza się o nieopouszczanie KF.
Kotku Drogi, jeśli już musisz udawać czuba, to nie zmieniaj pseudonimów.

--
Krzysiek, EBP
każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

Cukier
leczenie zęba tlenkiem cynku
gonadotropina po poronieniu
Dobry KARDIOLOG- Wrocław