Re: [albertan] wola boga Wakan Alo

1. Data: 2003-06-15 16:39:56

Temat: Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.psychologia
message-id= news:bcdhv5$aks$1@inews.gazeta.pl :

> ;))
> jeśli utożsamiasz psychikę z tzw.duszą to jest to ogromne
> uproszczenie;

Nie utożsamiam psychiki z duszą w ogóle. W albertanismie to zupelnie inne
rzeczy.

> w żadnym wspólczesnym leksykonie psychologia nie jest
> okreslana jako nauka o duszy

Tym gorzej dla tych leksykonow, dla ludzi i dla psychologow i lekarzy.
Ja wiem, ze ani akademicka psychologia ani akademicka medycyna nie uznaja
istnienia duszowego boga/wakan ani duszy czlowieka. Dlatego Wakan Alo mnie
wybralo na nauczyciel aludzkosci, abym zmienil te falszywe zapatrywania
religijne i nauczyl wiecej madrosci. Psychologia i medycyna albertanowa
uznaje wakan i ludzka dusze za realne.

> a co to jest dusza?

Dusza to jest niematerialny autonomiczny objekt z innego wymiaru realnego
swiata, ktory łaczy sie/zawiera sie w ciele czlowieka umozliwiajac mu zycie
(inkarnacja duszy). Dusza jest siedliskiem swiadomosci, pamieci.

> jak ją można badać, jak naukowo traktować coś co
> nie istnieje, tylko jest mistycznym abstraktem?

Slusznie zauważywaś te trudnosc. Dlatego Albertanism i ja jako świety
prorok zreformujemy cały system poznania i edukacji na planecie.
Nauka okazala sie niewydolna stosujac jej metody i zaszla w "slepa
uliczkę". Metode naukowa badania realnego swiata nalezy zastapis metoda
albertanowa.

Nauka okazala sie calkowicie niezdolna do badania ludzkiej duszy - dlatego
z politycznych przyczyn sprytnie odrzucila istnie nie duszy i traktuje
dusze jako objekt jedynie mitologiczny i urojony.

"Jeśli nie wspierasz dobra, to wspierasz zło."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078