alergia

1. Data: 2006-07-27 16:54:21

Temat: alergia
Od: "stan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie. Mój syn jest alergikiem- uczulony na kurz i roztocza wyniki
badań IGE-685 a norma na takiego dziecka jest 59 .Lekarz alergolog
stwierdził,że żadne lekarstwa -zyrtec, cleratyna, róże wziewy nic tu nie
pomogą musimy go odczulać. Nadmieniam ,że taki zabieg trwa około 3 lat.Syn
często choruje na zapalenie oskrzeli, tchawicy , 2 x miał zapalenie
płuc.Moje pytanie brzmi: odczulać czy nie? Jakie zagrożenia niesie decyzja
o odczulaniu?

pozdrawiam.
Stanisław

2. Data: 2006-07-27 17:38:25

Temat: Re: alergia
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Jul 2006 18:54:21 +0200, stan napisał(a):

> Moje pytanie brzmi: odczulać czy nie?

Odczulać. Samo nie przejdzie.

> Jakie zagrożenia niesie decyzja o odczulaniu?

Żadnych. Jeśli nie podejmiecie tej decyzji, syn będzie kaleką do końca
życia.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-07-27 20:25:39

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stan" <s...@o...pl> writes:

> Mam pytanie. Mój syn jest alergikiem- uczulony na kurz i roztocza wyniki
> badań IGE-685 a norma na takiego dziecka jest 59 .Lekarz alergolog

Deja vu?

http://groups.google.com/group/pl.sci.medycyna/msg/6
a02fb9808948c85

NH

4. Data: 2006-07-28 18:54:20

Od: "stan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Deja vu?
>
> http://groups.google.com/group/pl.sci.medycyna/msg/6
a02fb9808948c85

> NH
Choroba dziecka to naprawdę nie temat do żartów. Postanowiłem jeszcze raz
zapytać ponieważ na poprzedni post nie znalazłem zbyt wiele odpowiedzi.
Swoją drogą czasami lepiej nie zabierać głosu, nawet wzbudzając podejrzenia,
że się ma niewiele do powiedzenia w danej kwestii, niż się odezwać i rozwiać
wszelkie wątpliwości.

pozdrawiam.
Stanisław.

5. Data: 2006-07-28 19:51:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> często choruje na zapalenie oskrzeli, tchawicy , 2 x miał zapalenie
> płuc.Moje pytanie brzmi: odczulać czy nie? Jakie zagrożenia niesie

Sama jestem alergikiem i nie moge sie od lat (!) zdecydowac na odczulanie.
Notabene, kiedys gdzies przeczytalam, ze w UK zrezygnowano wiele lat temu z
odczulania. Ciekawa jestem czy jest to prawda, a jesli tak, to co bylo tego
powodem. Ale twoje dziecko z pewnoscia cierpi i trzeba cos z tym zrobic.
Przede wszystkim zniwelowac maksymalnie kurz w domu, a to wiaze sie z
radykalnymi zmianami i przyzwyczajeniami, np. pozbycie sie wszelkich dywanow
czy wykladzin dywanowych, zaslon, serwetek z mebli, starych ksiazek (w ogole
ksiazki powinny byc w zamknietej szafce), foteli z tapicerka, koldra i
poduszka tylko specjalna dla alergikow, wymienic lozko, jesli stare... No i
codzienne dokladne sprzatanie mieszkania bez obecnosci syna, ew. sprobowac
zalozyc mu maseczke. Mozesz tez sobie zafundowac jakis dobry oczyszczac
powietrza. Przy ew. zakupie zwroc uwage na wszelkie normy dop. do uzytku, a
przede wszystkim czy nadaje sie dla alergikow.
Lekarz powinien udzielic ci wszelkiej informacji na ten temat.
Skorzystaj jeszcze z wizyty u innego lekarza.

Mojej znajomej corka uczulona jest na wiele pylkow, siersc zwierzat i
roztocza kurzu. Odczulanie sie nie powiodlo, poniewaz po podaniu
"odczulacza" dziewczyna puchla. Obecnie znajoma rozwaza skorzystanie z innej
formy odczulania, jakiegos komputerowego. Moze to i jakis zabobon, ale
poddala sie jednorazowo czemus takiemu 6 lat temu na rzucenie palenia i
zadzialalo. Nie pali do dzis.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

6. Data: 2006-07-29 06:48:06

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stan" <s...@o...pl> writes:

a02fb9808948c85

> Choroba dziecka to naprawdę nie temat do żartów. Postanowiłem jeszcze raz
> zapytać ponieważ na poprzedni post nie znalazłem zbyt wiele odpowiedzi.

Ponawianie po tygodniu tego samego tekstu jest zwyczajnym chamstwem i
doskonałym sposobem na to, żeby cię nikt poważnie nie traktował.

MJ

7. Data: 2006-07-30 10:59:03

Od: "stan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponawianie po tygodniu tego samego tekstu jest zwyczajnym chamstwem i
> doskonałym sposobem na to, żeby cię nikt poważnie nie traktował.
>
> MJ

No to zostałem "chamem". Bardzo Pana przepraszam, za moje niewłaściwe
zachowanie. Chociaż mówiąc szczerze nie żałuję swojego postępowania. Na
drugi post odpowiedziały rzeczowo dwie osoby, więc warto było. Jak widać
większości osób moje "chamskie" zachowanie nie przeszkadzało do poważnego
potraktowania mojego kolejnego postu.
Zastanawiam się tylko, czy wszystkim na tym forum udziela Pan podobnych rad?
Może warto subskrybować inne tematy? Medycyna zdaje się nie jest Pana
najmocniejszą stroną, netykieta grup dyskusyjnych zresztą też.

Pozdrawiam.
Stanisław.

8. Data: 2006-07-31 19:42:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
.
> Przede wszystkim zniwelowac maksymalnie kurz w domu,

Nie uzywalam, wiec sie nie wypowiem, ale znalazlam, to cie informuje, ze
jest jeszcze cos takiego:
http://www.vena-vita.pl/product_info.php?cPath=37_14
2&products_id=359

9. Data: 2006-07-31 20:30:02

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):
> [...]
> .
>
> Nie uzywalam, wiec sie nie wypowiem, ale znalazlam, to cie informuje, ze

Moim zdaniem to lipa. Zaraz i tak Ci się nakurzy, a pieniądze pójdą "w
błoto".

--
Kaja

Ból w pachwinie i nieco wyżej