Bol głowy +gęsia skórka

1. Data: 2006-07-27 11:15:03

Temat: Bol głowy +gęsia skórka
Od: Adam <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni mam delikatne kłucie w czaszce na górze po lewej stronie,
łzawią mi oczy, kicha mnie oraz mam gęsią skórkę po lewej stronie całego
ciała. Czytałem że Jakby to cos od mózgu było bolałaby mnie prawa strona
która odpowiada za lewą i odwrotnie. Czy to może być na tle alergicznym
lub od tego gorąca? A może to zdenerwowanie? Czy nie wygląda to jak guz
mózgu?

2. Data: 2006-07-28 18:26:40

Temat: Re: Bol głowy +gęsia skórka
Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> [...]
> która odpowiada za lewą i odwrotnie. Czy to może być na tle alergicznym
> lub od tego gorąca? A może to zdenerwowanie? Czy nie wygląda to jak guz

idz do lekarza. a wychodziłes w upały na dwór, dbales o uzupełnianie
płynów, miales nakrycie glowy.

Pozdrawiam Twiza

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

przegroda nosowa - chirurg czy plastyk?
Oko
wysilek a puchniecie