[alergia] BICOM - naciąganie czy pomoc?

51. Data: 2002-04-10 09:22:52

Temat: Re: [alergia] BICOM - naciąganie czy pomoc?
Od: "iwona" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:a8uur8$6il$1@news.gazeta.pl...

> Wiesz, to jest dziwnie postawione pytanie. To ma być jakaś przesłanka dla
> tego, że niekonwencjonalne zadziała?

Absolutnie nie ma tu takiej przesłanki.

> W zeszłym roku w mojej rodzinie ktoś umarł na raka. Do głowy by nam nie
> strzeliło rzucanie się na jakieś bioenergoterapie, vilcacory i inne takie.
> Absolutnie nie mamy odruchu chwytania się brzytwy, w którą nie wierzymy,

Ależ ja w żadnym miejscu nie potępiam i nie poddaję krytyce brak tego
odruchu.

> raczej wolimy w takich sytuacjach skoncentrować się na tym, jak można
jeszcze
> pomóc naprawdę - choćby to miało oznaczać jedynie ulgę w cierpieniu.
> JoP

Nie twierdzę, że medycyna niekonwencjonalna jest cudownym rozwiązaniem i
można ją stosować w każdym przypadku. Na pewno jest ogromna liczba poważnych
chorób, gdzie med. niekonwencjonalna nie może mieć zastosowania. Ale nie
jest to dla mnie powodem, by z góry odrzucać metody alternatywne, które w
wielu innych przypadkach mogą przynieść poprawę.

Iwona

52. Data: 2002-04-10 09:36:15

Od: "iwona" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@a...gda.pl> napisał w wiadomości

> Aktualny stan wiedzy medycznej jest taki, ze BICOM nie dziala, a takze
> homeopatia, akupunktura, bioenergoterapia, chrzastka rekina, preparaty N.
> czy roznych Ojcow.

No właśnie - AKTUALNY stan wiedzy medycznej. Ten sam AKTUALNY stan nie
pomaga mojemu dziecku.

> Chyba nie testowalas na swoim dziecku, bo to sie nazywa eksperyment
> biomedyczny !!!!

Tak, tak - jestem zwariowaną mamuśką, która wkłada dziecię do pieca tylko na
2 zdrowaśki, bo wie, że na 3 to byłoby za długo ;-))
A na serio - wszelkie metody, które stosowałam były konsultowane z
naukowcami Katedry Biochemii ŚLAM, bądź znajomymi lekarzami, by upewnić się
czy nie przyniosą szkody.

> Pozdrawiam :)
> Piotr

ja również ;-)
Iwona

53. Data: 2002-04-10 09:49:21

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jedno
| co, nawet placebo, byleby pomogło", ponadto pozostaję w dość bliskich
| stosunkach z człowiekiem zajmującym się leczeniem m.in. alergii. I ani on,
| ani ja nie spotkaliśmy się z nikim, komu by to pomogło. Natomiast on już
| musiał pomagać paru przyłażącym w kiepskim stanie ofiarom z astmą, które
| odstawiły leki, bo im jakiś szaman kazał przed "odczulaniem" to zrobić.
| (Jasne, musiał, przysięga Hipokratesa, te rzeczy, ale mnie czasami chodzą
po
| głowie brzydkie myśli, że należało im zapodać kopa w tyłek i parę złotych

Jeden wniosek, albo komputer-Bicom nie był aktualizowany, lub kupiony z
odzysku, lub też obsługujący nie miał doświadczenia lub wiedzy.
Przed odczulaniem należy zrobić wywiad- gdzie Bicom daje efekty. W Lublinie
także są takie Bicomy których nie polecam.
Pozdrawiam Teresa

54. Data: 2002-04-10 10:10:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga <s...@p...onet.pl> napisał(a):

Uwaga na marginesie: ci ludzie nie korzystali z jednego urządzonka.
Takich "gabinetów" jest tu co najmniej kilka, o ile nie naście.

> Jeden wniosek, albo komputer-Bicom nie był aktualizowany, lub kupiony z
> odzysku, lub też obsługujący nie miał doświadczenia lub wiedzy.

Łał! A możesz coś przybliżyć, na czym polega aktualizacja urządzenia do
biorezonansu, co się w nim psuje albo zużywa po jakimś czasie, i co się
składa na tę wiedzę?

> Przed odczulaniem należy zrobić wywiad- gdzie Bicom daje efekty. W Lublinie
> także są takie Bicomy których nie polecam.

A jak żaden to co?

JoP

55. Data: 2002-04-10 10:14:10

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Pozwole sobie wtracic sie w dyskusje. Trudno narzekac na homeopaty,
> co jak co ale skutkow ubocznych to one nie maja ;-). Rozcienczenia
> stosowane przy produkcji tych specyfikow sa tak duze ze statystycznie
> rzecz biorac spozywa sie tylko rozpuszczalnik, a substancji aktywnej
> moze byc doslownie kilka czasteczek. (chyba ze rozpuszczalnikiem jest
> alkohol wtedy i owszem jakis skutek moze byc)

Francuscy "naukowcy" probuja od lat bezskutecznie udowodnic zjawisko
"pamieci wody" ktore to wlasnie mialo by udowodznic dzialanie lekow
homeopatycznych. Wiadomo, kto na te "badania" wydaje kase....

--
Pozdrowionka
__

56. Data: 2002-04-10 10:20:15

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| Łał! A możesz coś przybliżyć, na czym polega aktualizacja urządzenia do
| biorezonansu, co się w nim psuje albo zużywa po jakimś czasie, i co się

Jak żaden nie, to trzeba męczyć się z alergią. Aktualizacja jest co roku,
gdyż Bicom jest komputerem specjalnego przeznaczenia i często nie trzyma
parametrów. Robi to firma z Niemiec która te urządzenia produkuje, i to
słono kosztuje.
W gabinecie gdzie się odczulam wisi aktualizacja na 2002 rok.
Pozdrawiam Teresa

57. Data: 2002-04-10 10:32:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak żaden nie, to trzeba męczyć się z alergią. Aktualizacja jest co roku,
> gdyż Bicom jest komputerem specjalnego przeznaczenia

To znaczy?

(BTW: to nie jest żaden komputer, to coś a la galwanometr.)

i często nie trzyma
> parametrów.

Jakich? Dlaczego? Co w nim takiego jest, że się rozregulowuje? Dlaczego
akurat co rok? I co się wtedy robi? Dokręca śrubki?

JoP

58. Data: 2002-04-10 10:42:57

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| Jakich? Dlaczego? Co w nim takiego jest, że się rozregulowuje? Dlaczego
| akurat co rok? I co się wtedy robi? Dokręca śrubki?

Polecam znaleźć pod hasłem Bicom firmę produkującą takie aparaty i
przeczytać. Są tam nawet naukowe podstawy działania biorezonansu. Można
nawet skontaktować się i dowiedzieć dlaczego potrzebne są przeglądy.
Pozdrawiam Teresa

59. Data: 2002-04-10 10:47:17

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga wrote:

> Ciekawa jestem dlaczego przez 10 lat
> leki przeciwalergiczne nie dały efektu placebo,
> a wręcz przeciwnie na wszystkie się uczuliłam.

Może zamiast wiary w ich skuteczność prezentowałaś obawę przed ich stosowaniem?
Większość z nich - poza sterydami - ma dość małą skuteczność, a uczulać mogą
tak samo, jak wszystko inne.

Leszek

60. Data: 2002-04-10 10:51:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzyga <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> przeczytać. Są tam nawet naukowe podstawy działania biorezonansu. Można
> nawet skontaktować się i dowiedzieć dlaczego potrzebne są przeglądy.

Czytałam. Ich "naukowość" jest dokladnie taka, jak słynna "pamięć wody". O
zasadzie działania i przeglądach nie piszą, może to i lepiej - bo opisy
zabawy takimi urządzonkami są tu:

http://www.quackwatch.com/01QuackeryRelatedTopics/el
ectro.html

JoP