alergia atakuje oczy, pomocy!!

1. Data: 2004-01-08 08:11:12

Temat: alergia atakuje oczy, pomocy!!
Od: "Aisza" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam uczulenie prawdopodobnie na proszek do prania Ariel ... i niestety objawy
nie mogły sobie znaleźć lepszego miejsca od okolic moich oczu. I na powiekach i
wokół oczu pojawiają się uciążliwe czerwone plamki-krostki, które pieką, swędzą
i sprawiają, że oko wygląda okropnie, na dodatek nie mają zamiaru znikać. Może
ktoś się spotkał z takimi objawami, pomóżcie, bo wydawanie kasy na dermatologów
nic mi nie daje, przepisane przez nich maści nie pomagają. Jeśli się ktoś
spotkał z tym problemem, niech się podzieli swoimi doświadczeniami, please !!!!!

1. Data: 2004-01-08 08:32:44

Temat: Re: alergia atakuje oczy, pomocy!!
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Aisza <e...@b...pl> wrote:

> Jeśli się ktoś spotkał z tym problemem, niech się podzieli
> swoimi doświadczeniami, please !!!!!

Idź szybko do apteki, tam Ci farmaceuta na pewno coś doradzi. Są różne maści
i kremy stosowane doraźnie w takich przypadkach, wapno... Coś się na pewno
znajdzie.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-08 09:02:29

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam uczulenie prawdopodobnie na proszek do prania Ariel.
przy uczuleniech podstawą jest unikanie alergenu- trzymaj się z daleka od
proszku Ariel.

> I na powiekach i
> wokół oczu pojawiają się uciążliwe czerwone plamki-krostki, które pieką,
swędzą
> i sprawiają, że oko wygląda okropnie
a sama gałka oczna wygląda normalnie? Kup wapno, możesz tez zażyć jakiś
antyhistaminik- coą z loratadyną (zyrtec, allertec, amertil,..) lub
cetyryzyną (aleric, nalergine). jeśli szukasz czegoś mocniejszego, to możesz
zastosować Fenistil w kapsułkach (ale on często usypia).
Bez recepty nie ma właściwie maści przeciwalergicznych, które można
bezpiecznie stosować w okolicy oka. jeśli pojawią sie suche łuszczące
plamki, możesz użyć np. wazeliny.

> wydawanie kasy na dermatologów
niestety, wizyta u lekarza to postawa

1. Data: 2004-01-08 12:42:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aisza wrote:
> [...]
> dermatologów nic mi nie daje, przepisane przez nich maści nie
> pomagają. Jeśli się ktoś spotkał z tym problemem, niech się podzieli

U mnie to mijało po kilku dniach stosowania delikatnego kremu nawilżającego
pod oczy. Kiedyś udałam się też do kosmetyczki i pomogło.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-08 14:12:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> U mnie to mijało po kilku dniach stosowania delikatnego kremu nawilżającego
> pod oczy. Kiedyś udałam się też do kosmetyczki i pomogło.

Tusz Maybelline mnie tak kiedyś urządził. Pomogło smarowanie
mleczkiem Pimafucort, które absolutnie nie jest do tego i trzeba
bardzo uważać, żeby nie wpadło do oka.

Krycha

1. Data: 2004-01-08 17:23:05

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aisza <e...@b...pl> wrote:
> [...]
> spotkał z tym problemem, niech się podzieli swoimi doświadczeniami, please !!!!!

Regularnie co parę miesięcy mam ten problem. Pomaga odstawienie
wszystkiego, co może uczulać (włącznie z kawą, czekoladą, orzechami
itp), pożeranie wapna w celu zmniejszenia reakcji alergicznej,
przyjmowanie antyhistamin, bardzo delikatne traktowanie chorych miejsc
(maście sterydowe przepisywane przez lekarzy faktycznie po jakimś czasie
przestają działać, ale dopóki je jeszcze stosujesz, to serdecznie radzę
stosować oprócz nich jakiś łagodny krem natłuszczający, np Lipobase).
Nie dotykać dłońmi, nie drapać! (wiem, że swędzi), nie myć wodą z kranu,
makijaż absolutnie wykluczony. Najlepiej wziąć dwa dni urlopu i spędzić
je z wacikiem nasączonym rumiankiem na oczach.

A do dermatologa się wybierz tak czy inaczej - wyjaśnij, że stosowane
środki są nieskuteczne, powinien zapisać coś wewnętrznego.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-01-09 07:20:14

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał
> Najlepiej wziąć dwa dni urlopu i spędzić
> je z wacikiem nasączonym rumiankiem na oczach.

Oj z tym tez trzeba uwazac. Ja sobie tak kiedys chcialam zlagodzic zapalenie
spojowek (alergiczne.. ktore zreszta znowu mam :() i wyladowalam na
pogotowiu - a nie jestem uczulona. Z rumiankiem tez ostroznie, bo moze
pogorszyc sprawe.

1. Data: 2004-01-12 13:21:59

Od: "Aisza" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne za poradę... nawet mam w domu ten krem Lipobase i nawet nie
sądziłam, że może się przydać. Po zastosowaniu Allertec`u i kremów i maści
zapisanych kiedyś przez dermatologa, zmniejszają się w końcu objawy, a tak duże
nasilenie zawdzięczam tylko i wyłącznie swojej małej chyba spostrzegawczości:
wszystkie ciuszki przeprane w innym proszku..i co z tego, kiedy o pościeli
zapomniałam!!!! I tak spałam kilka dni z oczami w samym alergenie!! Muszę
uważać, a za wszystkie porady dziękuję.
Najważniejsze, ze przechodzi i ze obyło się bez kolejnej kosztownej wizyty u
dermatologa
DZIĘKIIIIIIII !!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-01-12 13:24:58

Od: "Aisza" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, więc właśnie! Zapomniałam dodać, że romiankiem nie mogłam łagodzić, bo mam
uczulenie na rumianek!!!!!! Ale zrobiłam sobie okłąd a szałwii, też działa
łagodząco. Polecam

Strona o modelkach
głupotki w napisach na kosmetykach....
Katalog Avon'u nr 4 czy ktoś już ma????