alergia i odczulanie

1. Data: 2003-01-04 13:51:51

Temat: alergia i odczulanie
Od: "magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uczulona głownie na pyłki traw i zboża, za kilka dni będę miała
podaną pierwszą szczepionkę odczulającą. Obecnie leczę się także na
depresję, lekarz przepisał mi lerivon. Mój lekarz nie poinformował mnie o
jakichkolwiek przeciwwskazaniach w zażywaniu leków, jednak zaniepokoiła mnie
informacja, którą przeczytałam w ulotce że lek ten blokuje receptory
histaminowe H1.

Czy zatem powinnam na czas odczulania odstawić ten lek?

2. Data: 2003-01-04 19:10:41

Temat: Re: alergia i odczulanie
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest już użytkownik "magda" - proszę zmień nick
pozdr

3. Data: 2003-01-04 19:16:23

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> histaminowe H1.
>
> Czy zatem powinnam na czas odczulania odstawić ten lek?

Cześć!
lekarz zdecyduje, ale sązdę , że prędzej odstawi odczulanie na za rok -
leczenie depresji jest chyba ważniejsze a w czasie zażywania tego leku
objawy alergii powinny być mniejsze. Co prawda teraz zima ale nie wiemy ile
potrwa to leczenie. Nie odstawiaj sama l.p/depresyjnych!
pozdr

zaburzenia hormonalne, prosze o porade
RE: operacja 2000
Reposito curenta...
pytanie
Program do IEM klock - ciśnieniomierza naręcznego.