alergia na kota

1. Data: 2004-09-07 16:10:16

Temat: alergia na kota
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
mam kotka a mój chłopak niestety ma alergię :( jak możnaby go wyleczyć? czy
są jakieś sposoby, preparaty?
Pytam Was bo chyba nie jest chętny do samoleczenia:)
Pozdrawiam
i dziękuję
A.

2. Data: 2004-09-07 17:26:40

Temat: Re: alergia na kota
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam dodać, iż alergii nabawiłą się dopiero w okresie dojrzewania,
wcześńiej sam miał kotka, i zaczeło się się od kataru i łzawiących oczu po
kichanie:(

3. Data: 2004-09-07 18:18:13

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@i...pl> napisał(a)
wnews:chkmi1$ke1$1@atlantis.news.tpi.pl:

> mam kotka a mój chłopak niestety ma alergię :( jak możnaby go
> wyleczyć? czy są jakieś sposoby, preparaty?
> Pytam Was bo chyba nie jest chętny do samoleczenia:)

Leczenie z alergii nie jest proste.
Moze cetalergin mu pomoze (chwilowo)-chociaz mi na pokrzywke nie pomogl :(

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-09-07 19:09:06

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> Witajcie!
> mam kotka a mój chłopak niestety ma alergię :( jak możnaby go wyleczyć? czy
> są jakieś sposoby, preparaty?
> Pytam Was bo chyba nie jest chętny do samoleczenia:)
]
Ja też mam alergię i.. kota. Ale moja alergia jest kontaktowa - jak
dotknę kota i później skóry na szyji czy twarzy to mam plamy.
Po ostatniej wizycie u alergologa usłyszałam:
najbardziej uczula niekastrowany kocur, najmniej kotka po zabiegu:)
regularne spłukiwanie/mycie kota może coś pomóc - ja mojego przecieram
mokrą szmatką raz w tygodniu, no i jest wykastrowany.
Jakoś żyjemy obok siebie bez wiekszych problemów.
Wszystko zależy jakie objawy ma Twój chłopak.

powodzenia
magda

rak trzustki... jaka dieta?
Smutek i nostalgia