alergia oskrzelowa-czym sie objawia?

1. Data: 2001-05-22 17:07:41

Temat: alergia oskrzelowa-czym sie objawia?
Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie przyzcyny???
Czy może to miec związek z niektórymi pokarmami?

jacek

2. Data: 2001-05-22 19:49:16

Temat: Re: alergia oskrzelowa-czym sie objawia?
Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszałem opinie na temat dolegliwosci oskrzelowych po spozyciu pokarmów,
ktore nie sa tolerowane przez dany organizm np. mleko

jacek

3. Data: 2001-05-22 20:31:03

Od: "Marian" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-05-23 11:17:53

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jet napisał:

> słyszałem opinie na temat dolegliwosci oskrzelowych po spozyciu pokarmów,
> ktore nie sa tolerowane przez dany organizm np. mleko

i odwrotnie
wlasnie karmienie mlekiem od narodzin uodparnia na elergie i inne schorzenia
ale co z tego gdy w proszkach, mydlach znajduja sie setki substancji
alergizujacych, drazniacych, zapachowych, ktore moga naruszyc naturalna
bariere ochronna organizmu.

Kosmetyki, aerozole, wody kolonskie, perfumy mozna porownac do lekow
homeopatycznych, gdyz zawieraja bardzo rozcienczone substancje aktywne, ktore
trudno posadzac o brak wplywu na organizm.
Jezeli leki homeopatyczne moga oddzialywac na organizm, to czemu nie
kosmetyki.

Jacek

stawy skokowe
Do Piotra Kasztelowicza