Re: alimenty +opieka na dzieckiem

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: alimenty +opieka na dzieckiem
Date: Sat, 26 Jan 2002 16:03:31 +0100

Osoba znana jako Monika M. zapodała:

> Ponieważ pojawił sie w mojej skrzynce niemiły mail dot. mojego postu,
> spiesze z wyjasnieniami, iż nie jestem głupia, pozbawioną uczuć nastolatką
> która każe matce przeżyć cały miesiąc za 700 zł.

Nie przejmuj się, bo po pierwsze - te pieniądze są dla dziecka, anie dla
dziecka i matki, a po drugie - chciałabym mieć 700 zł na dziecko
miesięcznie;-))

To mi
> dziecko płacze w rękaw i mówi że boi się zostawać z matką, bo nie wie co
> zrobić gdy zemdleje albo jej cos się stanie.

Czy tego nie da się wykorzystać w sądzie? Może macie świadków, którzy
widzą, że tak naprawdę to ojciec i macocha są bardziej związani z
dzieckiem,więcej mu czasu poświęcają, niż matka... Nie znam się na tego
typu relacjach, ale jestem po Waszej (a właściwie Małej) stronie.

Justyna