Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [allegro] YSL
Date: Wed, 8 Sep 2004 01:30:30 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 67
Message-ID: <chlghv$aso$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <cf2033$e3d$1@atlantis.news.tpi.pl> <cgiv16$m0c$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cgqs6m$efu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: auf206.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1094600064 11160 83.27.13.206 (7 Sep 2004 23:34:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Sep 2004 23:34:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:93973
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Asienka P" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cgqs6m$efu$1@news.onet.pl...
Przepraszam za spóźnioną odpowiedź, ale ostatnie półtorej tygodnia byłam w
górach bez dostępu do sieci.
> Wiesz, często jest tak, że sprzedający nie ma w rzeczywistości produktu.
> Dopiero po zakończeniu aukcji wiedząc na ile sztuk ma zapotrzebowanie
ściąga
> towar.
Ja coś takiego rozumiem. Mogę cierpliwie poczekać nawet 3 tygodnie na towar,
choć wolałabym zostać o tym uprzedzona w opisie aukcji. Problem w mojej
transakcji polegał na tym, że koleś się w ogóle nie odzywał przez ten czas.
Gdyby uczciwie od razu napisał, że trzeba poczekać - ok, nie byłabym
zachwycona, ale chociaż spokojna i na koniec dostałby jednak pozytywny
komentarz.
Ale całkowity brak kontaktu ze sprzedającym na allegro to coś, co mnie
bardzo mocno drażni.
Zwłaszcza, że ja ze swojej strony zrobiłam wszystko jak trzeba - po wygraniu
aukcji automatem dostałam dane i nr konta sprzedawcy, więc od razu zrobiłam
przelew. Próbowałam się wielokrotnie skontaktować mailem, przez gg, telefon
stacjonarny i komórkowy. Ale gdy telefony powyłączane, a internetowymi
kanałami też zadnego odzewu się nie doczekałam, to zaczyna człowieka
trafiać... A może będę pierwszą oszukaną? Z resztą jak się wczytać w
pozytywne komentarze, to nie raz można przeczytać o tragicznym kontakcie lub
bardzo długim czasie dostawy. Nie bardzo rozumiem dlaczego w takim wypadku
Kupujący stawiają pozytyw...?
> Ja bym raczej nie zawierała transakcji z gościem piszącym:
> _niepowarzny_ czlowiek... pokrowiec widac na zdjeciu i sluchawki tez...
> widziales co _kupywales_
Masz rację, ale bardzo, bardzo chciałam mieć ten korektor ;))
No i brak negatywów mnie zwiódł.
> Jaki komentarz mu wystawiłaś?
Najchętniej wystawiłabym negatywa i opisała dokładnie wszystkie próby
skontaktowania się ze sprzedającym. Niestety ograniczona ilość znaków
komentarza strasznie utrudnia sensowny opis takiej sytuacji. A poza tym tusz
jednak dotarł i jest oryginalny, więc negatywa nie mogłam wystawić.
Dałam neutralny (napisałam, że kontakt tragiczny i prawie 3-tygodniowe
oczekiwanie), choć jestem prawie pewna, że dostanę komentarz odwetowy. I
wyjdę na tym gorzej, bo on ma ponad 100 pozytywów, a ja 10 razy mniej.
Trudno, postanowiłam, że nie popuszczę i może inne dziewczyny ostrzegę. :)
A swoją drogą używam tego korektora już dwa tygodnie i musze przyznać, że
nie powalił mnie na kolana. Nie widzę żadnego spektakularnego efektu
rozświetlenia obszaru pod oczami, choć musze przyznać, że rzeczywiście, w
przeciwieństwie do produktów dotychczas przeze mnie używanych, nie zbiera
się w załamaniach skóry.
--
best regards
Asia niedzielka [wroclaw]
joanna (at) ibeko (dot) com (dot) pl
|