Re: /allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały

From: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: /allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały
Date: Wed, 06 Oct 2004 23:18:12 +0200

9
>Tusz hugo boss mówi wszystko, ale też sprzedaje dość dziwnie wyglądające
>(czy ja już jestem przeczulona?!) juicy tubes?! Wydawało mi się że ich nie
>podrabiają/li?

podrabiają, a jakże. jakiś czas temu był duży rzut u jednego z
podrabiaczy. różnice widać gołym okiem.

nie wiem, jak z tymi, wyglądają niby ok, chociaż na zdjęciach widać
niewiele szczegółów, ale miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z tą
istotą, która owe produkty oferuje. że tak zacytuję postać graną przez
jednego z moich ulubionych aktorów, przy zakupach mogłabym dorzucić
parę groszy i posłać ją do charm school.

an.