allegro- masa podrob...nie wierzcie niskim cenom

1. Data: 2005-01-14 21:22:27

Temat: allegro- masa podrob...nie wierzcie niskim cenom
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przegladam to forum od dluzszego czasu,natomiast wypowiadam sie po raz
pierwszy.Poniewaz zauwazylam ze jest tu pelno postow dotyczacych
allegro,chcialam ostrzec wszystkich przed okazjami,wyprzedazami itp
Wlasciwie wszystkie te produkty z okazyjnymi cenami to podroby.Powiedzcie
sami: jaki ktos mialby interes w sprzedawaniu czegos za np 50 zl (a normalna
cena 250) i ma do tego 2000 sztuk produktu.Najprawdopodobniej kupil to na
bazarze w turcji.Nawet jak ma milion pozytywow to nie warto w nie wierzyc.Te
osoby proponuja oddanie kasy za produkt i zatrzymanie produktu,wiec problem
komentarza maja z glowy.Czasami za granica sa mozliwe duze wyprzedaze i
kupowanie kosmetykow za mala kase,ale to za granica W FIRMOWYCH markowych
perfumeriach.Nie na allegro.Przed kupieniem radze po pierwsze sprawdzic cene
orginalnego produktu.I zastanowic sie czy nie warto uzbierac troche wiecej
pieniazkow i kupic w normalnej perfumerii.Na allegro sa rowniez
orginaly,natomiast ich cena jest bliska do cen z perfumerii.Roznica 20-30 zl
na perfumach.no i troche wiecej na testerach.Takze napewno nie kupicie 100ml
orginalnych perfum za 59 zl!!!
To samo z ciuchami.Nowa torebke diora czy versace za 350 zl?? 100 procent
podroba.Koszulki po 200?Paski po 100? I wszystko z najnowszej
kolekcji-podrob kupionych w turcji albo chinach.

Pozdrawiam

Magda

1. Data: 2005-01-15 08:54:04

Temat: Re: allegro- masa podrob...nie wierzcie niskim cenom
Od: "ilonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podroba.Koszulki po 200?Paski po 100? I wszystko z najnowszej
> kolekcji-podrob kupionych w turcji albo chinach.

zgadzam sie w 100 % . Wiele osób nie zdaje sobie sprawy ze kupuje podróby-
mówie tu o torebkach . Np. moja kolezanka jest przekonana ze jej torebka LV za
250 zl. jest oryginalna. Ludzie sa naiwni i nie zdaja sobie sprawy ile
kosztuja oryginalne rzeczy Dior,Gucci,Chanel,LV itp.

1. Data: 2005-01-15 12:21:14

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "avanti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wlasciwie wszystkie te produkty z okazyjnymi cenami to podroby.Powiedzcie
> sami: jaki ktos mialby interes w sprzedawaniu czegos za np 50 zl (a

A gdy ktos sprzedaje cos za 50zl co kosztuje 120?:)

Magda

1. Data: 2005-01-15 18:13:26

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez watpliwe,choc czasami rzeczywiscie zdarzaja sie orginaly.natomiast nie
wierzylabym gdyby ta osoba miala 50,100 albo wiecej tego samego
produktu.czesto widac jak sa podane cienie dior 560 sztuk...wiec wtedy
napewno bym nie uwierzyla

1. Data: 2005-01-15 18:23:24

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wierzylabym gdyby ta osoba miala 50,100 albo wiecej tego samego
> produktu.czesto widac jak sa podane cienie dior 560 sztuk...wiec wtedy

No to ja gwarantuje ze na Allegro mozna kupic oryginalny tusz Heleny
Rubinstain za 53 zl (w sklepie cena 120).

Magda

1. Data: 2005-01-15 20:01:36

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok po czesci przyznaje Ci racje.sama kiedys kupilam kilka rzeczy bardzo
okazyjnie i rownie tanio sprzedalam bo byly nietrafionymi prezentami.ale
napewno tez widzialas mnostwo tuszow lancome za 40zl czy podkladow chanel w
tej cenie ja gwarantuje ze one na 100 procent sa podrobami.

1. Data: 2005-01-15 20:58:42

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No to ja gwarantuje ze na Allegro mozna kupic oryginalny tusz Heleny
> Rubinstain za 53 zl (w sklepie cena 120).

Może podacie u kogo warto kupować. Kto waszym zdaniem ma oryginalne
produkty, przymierzam się do zakupów kosmetyków więc może coś mi poradzicie.

1. Data: 2005-01-15 21:29:59

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <I...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może podacie u kogo warto kupować. Kto waszym zdaniem ma oryginalne
> produkty, przymierzam się do zakupów kosmetyków więc może coś mi
poradzicie.
> pozdrawiam

No to ja miewam oryginaly ,najczesciej wlasnie tusze,podklady ,raz mialam
kremy.
Nick mrowka29

Magda

1. Data: 2005-01-16 10:17:27

Od: "Agnieszka" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

a ja znowu kupiłam torebkę Chanel'a za 700zł i nikt mi nie wmówi, że nie
jest orginalna. Jest poprostu przepiękna, wykonana z porządnej skóry
cielęcej, bardzo dobre wykończenia itd.

Agnieszka

1. Data: 2005-01-16 12:52:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 11:17:27 +0100, in pl.rec.uroda "Agnieszka"
<a...@b...com> wrote in <csdf8i$i71$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>a ja znowu kupiłam torebkę Chanel'a za 700zł i nikt mi nie wmówi, że nie
>jest orginalna. Jest poprostu przepiękna, wykonana z porządnej skóry
>cielęcej, bardzo dobre wykończenia itd.

z której kolekcji?

amg

program telewizyjny dla tvn style?