allegro perfumy po raz 100;-)

1. Data: 2006-02-18 18:01:04

Temat: allegro perfumy po raz 100;-)
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem, że temat może drażnić niektóre osoby ;-) ale niestety gregorydek
zwinął interes na allegro (konto zamknięte), mateusz124 nic nie wystawia i
mam dylemat u kogo dokonać zakupów.
Chcę kupić Z Zegna oraz Be Delicious DKNY. Mam do wyboru kilku sprzedawców :
read_in_english (opinie o tym sprzedawcy bywały różne), bruno2005,
perfumella, kosma44, oliwie (o tych osobach nie ma słowa na pru) oraz rotez2
(przypuszczalny klon mateusza124)

Komu z tych sprzedawców można zaufać?
Oraz kogo aktualnie polecacie ze sprzedawców na allegro.

Pozdrawiam
Akna

1. Data: 2006-02-18 18:04:05

Temat: Re: allegro perfumy po raz 100;-)
Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna

> bruno2005, perfumella, kosma44, oliwie (o tych osobach nie ma słowa na
> pru) oraz rotez2 (przypuszczalny klon mateusza124)
> Komu z tych sprzedawców można zaufać?
> Oraz kogo aktualnie polecacie ze sprzedawców na allegro.

to sie naprawde nie zmienia z dnia na dzien...i radze po prostu zaufac
archiwum..
oliwie, rotez2, red in english, tych zna, tych polecam.
aczkolwiek bruno2005 wydaje sie byc wiarygodny.
pozdrawiam.

--
Margaret

1. Data: 2006-02-18 18:16:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna 'Akna' Strzyżewska wrote:
> [...]
> bruno2005, perfumella, kosma44, oliwie (o tych osobach nie ma słowa
> na pru) oraz rotez2 (przypuszczalny klon mateusza124)

Perfumella jest OK - kupowałam, błyskawiczna wysyłka, obsesyjnie solidne
opakowanie, niewątpliwy oryginał.

--
JoP

1. Data: 2006-02-18 18:17:58

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dt7nd0$6gq$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Wiem, że temat może drażnić niektóre osoby ;-) ale niestety gregorydek
> zwinął interes na allegro (konto zamknięte), mateusz124 nic nie wystawia

mateusz = rotez2 :)
Wiem, bo zamawialam i jestem zadowolona.
Pozdrowienia

1. Data: 2006-02-19 08:11:03

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dt7nd0$6gq$1@inews.gazeta.pl...
> read_in_english (opinie o tym sprzedawcy bywały różne)
U mnie sprawdzony sprzedawca - kupiony byl Crave Calvina Kleina - oryginal.
> bruno2005,
nie znam
> perfumella,
nie znam
> kosma44
nie znam
>oliwie
nie znam

> rotez2 przypuszczalny klon mateusza124
Zamawialem u mateusza124 - a efekt tego zakupu zostal dkoladnie przeze mnie
opisany - poszukaj w archiwum. Watek z 26 grudnia 2005.
W kazdym razie - polecam.

> Komu z tych sprzedawców można zaufać?
> Oraz kogo aktualnie polecacie ze sprzedawców na allegro.
W zasadzie nie polecam nikogo:) Tyle w tym niewiadomych, ze zaczalem do
sephory chodzic:) Albo do mniejszych sieci, ktore maja zdecydowanie mniejsze
narzuty.
A tak apropo sephory - zauwazylem ostatnio, ze najlepszą pora na dokonywanie
zakupow jest przyjscie do sklepu na 5 minut przed zamknieciem sklepu w
niedziele.
Po dokonaniu zakupu (moze byc 30ml za 135zl - srednią cenę podalem)
sprzedawcy tak bardzo chca sie ciebie pozbyc, ze mozesz liczyc na kilka
dodatkowych probek :)
Oczywiscie to tez kwestia zagadania sprzedawcy:) Ale to juz off-topic:)

Gabriel
http://www.angelos.prv.pl
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/

1. Data: 2006-02-19 08:19:21

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna 'Akna' Strzyżewska napisał(a):
> read_in_english (opinie o tym sprzedawcy bywały różne),

Kupowalam u niej kila razy. Za kazdym razem odbieralam osobiscie.
Oryginaly na 100%, wiem bo czesto zdarza mi sie identyczne
(porownywalam, naklejki, butelki) kupowac w bezclowkach.

--
m.

1. Data: 2006-02-19 09:40:53

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2006 09:11:03 +0100, Gabriel napisał(a):

> W zasadzie nie polecam nikogo:) Tyle w tym niewiadomych, ze zaczalem do
> sephory chodzic:) Albo do mniejszych sieci, ktore maja zdecydowanie mniejsze
> narzuty.

Polecam www.pedet.pl z czystym sumieniem, korzystałam kilka razy.
Orginały, zawsze szybka dostawa i bywają fajne promocje cenowe.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

1. Data: 2006-02-19 10:15:32

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam www.pedet.pl z czystym sumieniem, korzystałam kilka razy.
> Orginały, zawsze szybka dostawa i bywają fajne promocje cenowe.

Dzieki serdeczne:)
Nie omieszkam skorzystac:)

1. Data: 2006-02-19 10:27:22

Od: "Margaret" <m...@P...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał

> [...]
> mniejsze narzuty.
> A tak apropo sephory - zauwazylem ostatnio, ze

ale zadowolony z zakupow byles na allegro byles?;)

niektorzy po prostu sie zbyt bardzo boja ..tak jak Ty, wiec nawet jak
wszystko bedzie w porzadku, to zdecyduja w koncu, ze wola sklep..

ja tam polecam allegro, ktos musi:)

--
Margaret

1. Data: 2006-02-19 10:38:41

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@P...fm> napisał w wiadomości

> ale zadowolony z zakupow byles na allegro byles?;)
A zerknij do archiwum:))
Tak - bylem zadowolony. Co zreszta opisalem.

> niektorzy po prostu sie zbyt bardzo boja ..tak jak Ty, wiec nawet jak
> wszystko bedzie w porzadku, to zdecyduja w koncu, ze wola sklep..
Owszem. Wynika to nie tyle z faktu bycia strachliwym, co z tego, ze jesli
kupuje perfumy dla waznej dla mnie osoby, to wolalbym nie wtopic dwustuilus
zlotych, a potem jeszcze stracic twarz ofiarujac podrobke.

Kiedy kupuje cos dla siebie - wtedy nie mam oporow przed allegro:) Jak
wtopie, to bede rozpaczal sam;)
A tak juz powazniej - te osoby o ktorych pisalem, czyli read_in_english i
mateusz124 sprzedaly mi towar oryginalny.

> ja tam polecam allegro, ktos musi:)
:))

Pozdrawiam margaret

--
Gabriel
http://www.angelos.prv.pl
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/

Re: 3 w 1 - powitanie i takie tam:))) długie:"
jaki krem nawilżający?
[allegro] prosba o pomoc :(
[chwalę znowu, a co] Tym razem szampon :)
yves rocher - tusz?