alternatywa dla płytek w kuchni

1. Data: 2007-02-02 20:11:10

Temat: alternatywa dla płytek w kuchni
Od: "m@lgosi@" <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

mam przed sobą urządzanie mieszkania no i min. kuchni też a nie chce płytek
a coś fajniejszego i niebanalnego.
Co można i ile by to kosztowało około?
Myślałam o :
blacha - ale obawiam się że będzie kłopotliwe w utrzymaniu ( paluchy..:-((
panele - słyszałam, ze coś takiego można ... ale nie wiem dokładnie jak by
to miało wyglądać
szkło hartowane - gdzie ew. kupić/ zrobić?

Proszę o radę..

dzięki

--
Małgosia

2. Data: 2007-02-03 09:42:45

Temat: Re: alternatywa dla płytek w kuchni
Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to miało wyglądać
> szkło hartowane - gdzie ew. kupić/ zrobić?

ja to bym chyba chciał drewno egzotyczne-np tzw parkiet techniczny z teaka
No i wykładzina PCV też jest OK, ale ludzie jej nie lubią, bo kojaży się z
taniością (zero prestiżu)
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2007-02-03 12:41:50

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

m@lgosi@ napisał(a):
> [...]
> to miało wyglądać
> szkło hartowane - gdzie ew. kupić/ zrobić?

jak rozumiem to ty to chcesz na scianie, nie? bo watpie, abys chciala
szklo hartowane na podlodze?
poszukaj w archiwum - sporo bylo roznych propozycji
np. korek

Sierp

4. Data: 2007-02-03 22:52:46

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

m@lgosi@ napisał(a):
> [...]
> to miało wyglądać
> szkło hartowane - gdzie ew. kupić/ zrobić?

Tapeta dobrej jakości np. w stylu ściany klinkierowej, moja ma juz ze 20
lat i wytrzymała wymianę rur wodnych i gazowych.
Była kładziona w czasach Peweksowskich więc, nie myśl, ze była tania.
Wprwadzie była ciut tansza od glazury. Tyle, że ciut.
;-)

--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2007-02-04 09:28:20

Od: "boryspol" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mnie czeka kuchnia i myślę o korku w stylu
http://www.egen.pl/parkiet_korkowy.html
Zastanawiam się tylko jaka jest odporność tego materiału na uderzenia
i damskie "szpilki" :) itp...
Mam wilgoć w domu więc ten materiał by mi pasował.
Przydał by się ktoś po takich doświadczeniach.

6. Data: 2007-02-04 14:14:09

Od: "m@lgosi@" <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklo hartowane na podlodze?
> poszukaj w archiwum - sporo bylo roznych propozycji

dokładnie!
Chodziło mi o ścianę pomiędzy szafkami.- nie podłogę.
Zasada nr. 1 - ma być niedrogo ale ładnie :-)

7. Data: 2007-02-04 20:57:50

Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

korek wcale nie jest tani
do tego specjalny klej też nie mało kosztuje i jest mało wydajny(bynajminiej
ja taki miałem)
radzę poważnie wziąść pod rozwagę

pozdr

Użytkownik "boryspol" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...
[...]

Czyszczenie i pielegnacja skóry?
impregnacja torebki - utrwalenie koloru
zwrot czesci podatku VAT za materialy budowlane
Zmywarka - czy temp. 70C jest potrzebna?
jaka kuchenka