Zmywarka - czy temp. 70C jest potrzebna?

1. Data: 2007-02-02 11:54:56

Temat: Zmywarka - czy temp. 70C jest potrzebna?
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zamierzam zakupić zmywarkę Siemens SF 64T351EU (http://www.euro.com.pl/
zmywarki-do-zabudowy/siemens-sf-64t351eu.bhtml) ale w porównaniu z
droższym modelem SIEMENSA SF 65T350EU brak jest w niej:
a) programu do zmywania garnków
b) temperatury 70C (interesujący mnie model posiada max temp 65C)

Moje pytanie brzmi:
Czy warto przepłacać 300 zł brutto za brak powyższych funkcji?

Pozdrawiam.
ArekB

2. Data: 2007-02-02 12:26:39

Temat: Re: Zmywarka - czy temp. 70C jest potrzebna?
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

w swojej zmywarce mając 5 programów ( w tym 65 i 70 st ) jade non stop
na 65 , więc uważam , że mozna sobie podarować model SF 65T350EU . Ale
z tego co pamietam w modelu SF64T351EU jes funkcja połowy załadunku a
w SF65 nie ma ( a niby model wyższy ;) ) a jest to funkcja dość często
wykozystywana . Osobiście bym wybrał SF64 .

3. Data: 2007-02-02 12:35:54

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/2/2007 1:26 PM, k...@w...pl napisał(a):

> z tego co pamietam w modelu SF64T351EU jes funkcja połowy załadunku a
> w SF65 nie ma ( a niby model wyższy ;) ) a jest to funkcja dość często
> wykozystywana . Osobiście bym wybrał SF64 .

Wprawdzie nie mam funkcji połowy załadunku, ale u nas nie widzę
specjalnie sytuacji, w której byłaby wykorzystywana, a już na pewno nie
często. Raczej czasami przydałaby się funkcja załadunku podwójnego. :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2007-02-02 12:52:43

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Raczej czasami przydałaby się funkcja załadunku podwójnego. :-)
>
> Michał

heh , fakt - tym bardziej ze opisane Siemensy to 45-tki , a jak kiedyś
ktos napisał:
"najpierw musi kupić 45cm - żeby potem podziękować za 60cm :) -
inaczej nie doceni rady" ;)

pisałem o 45 i myslałem o swojej 60 - akurat ja dość często
wykozystuje half load , bo żona wymaga aby brudne naczynia lądowały od
razu w zmywarce mówiąc - " jak mam zmywarkę to nie chce widzieć
brudnych garów w zlewie " , więc już z przyzwyczajenia włączam ja co
wieczór a nie zawsze się uzbiera z całego dnia pełny załadunek .

5. Data: 2007-02-02 13:18:40

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl wrote:
> [...]
>
> Moje pytanie brzmi:
> Czy warto przepłacać 300 zł brutto za brak powyższych funkcji?

Miesiac temu mielismy podobny problem z wyborem (tez zmywarka Siemens do
zabudowy z tym, ze panel odkryty, roznica w cenie tez ok. 300 zl).
Wybralismy z temp. max 65 stopni, bez programu garnki i nie zaluje.
Ciagle leci program automatyczny 50-65 st. - wszystko sie domywa,
lacznie z garnkami. Wiec moim zdaniem nie warto doplacac za 70 stopni.

Pozdrawiam
Magda

6. Data: 2007-02-04 11:30:26

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 14:18, slonk0 <s...@b...wp.pl> wrote:

> [...]
> Ciagle leci program automatyczny 50-65 st. - wszystko sie domywa,
> lacznie z garnkami. Wiec moim zdaniem nie warto doplacac za 70 stopni.

funkcja połowy załadunku to trochę lipa w rzeczywistości to jest 3/4
pobiera ciut mniej wody ale zato skraca czs .
niemyjcie w wysokich temp bo szlak trafi wasze szkło zwłaszcza ciemny-
dymiony duralex

7. Data: 2007-02-04 12:14:09

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...pl napisał(a):
> niemyjcie w wysokich temp bo szlak trafi wasze szkło zwłaszcza ciemny-
> dymiony duralex
> pozdrawiam

Po jakim czasie trafia i czym się to objawia?
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

8. Data: 2007-02-04 15:25:34

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2/4/2007 1:14 PM, @nn wrote:

> Po jakim czasie trafia i czym się to objawia?
Nie tyle szlak, co szlag, a objawia się zmatowienieniem i białymi
jakby-zaciekami. Nie wiem, czy to wina wysokiej temperatury (Duralex
jest na nią przecież bardzo odporny), czy stosowanym detergentem, czy
partią szkła; w każdym razie Duralex w zmywarkach może znacznie stracić
walory estetyczne (ale nie musi).

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

9. Data: 2007-02-04 15:59:21

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 16:25, Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> wrote:

> [...]
> Michał Sobkowski, Poznańhttp://www.man.poznan.pl/~msob/
> "Każdy złożony problem ma proste, błędne rozwiązanie!"

Każde szkło posiada warstwę ochronną ale duralex ciemny jest niskiej
jakości podobnie jak pospolita zwykła szklanka i dlatego powstaje
"korozja szkła" to co nieuda si ę wam domyć po zmywarce jest winą
szkła

10. Data: 2007-02-04 20:19:01

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski napisał(a):
> [...]
> jest na nią przecież bardzo odporny), czy stosowanym detergentem, czy
> partią szkła; w każdym razie Duralex w zmywarkach może znacznie stracić

A już się przestraszyłam, że tak całkiem, całkiem trafia je szlag ;)
Pytałam, bo myję swoje ciemne arcoroce w zmywarce - domywaja się
fantastycznie, jedyne co zauważyłam to, to że są jakby porysowane, ale o
to podejrzewam raczej detergent niż temperaturę.
Ania
--
[...]

jaka kuchenka
Jak to z gresem było?
ekspres KRUPS XP 4050 [no szlag...]
ekspres KRUPS XP 4050
jak obrobic slupy drewniane na poddaszu?