ambiwalencja

1. Data: 2005-01-10 23:15:27

Temat: ambiwalencja
Od: "Gosia" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie ze sprawdzialam w encyklopedii definicje ambiwalencji, ale
bardziej interesuja mnie spontaniczne wypowiedzi w najprostszej
formie.Szczerze mowiac definicja encyklepedyczna zamieszala mi jeszcze
bardziej w glowie.
Ex-przyjaciolka twierdzi, ze moj maz ma ambiwalencyjny stosunek do niej, a
ja nie wiem co to moze oznaczac?
Bede wdzieczna za kazda odpowiedz.

Sarna

1. Data: 2005-01-10 23:22:13

Temat: Re: ambiwalencja
Od: myszkof <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ambiwalencyjny

....... ambiwalentny

--
Katarzyna

1. Data: 2005-01-10 23:35:01

Temat: Odp: ambiwalencja
Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <G...@V...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:41e30c88$0$42537$ed2619ec@ptn-nntp-reader03.
plus.net...

> Ex-przyjaciolka twierdzi, ze moj maz ma ambiwalencyjny stosunek do niej, a
> ja nie wiem co to moze oznaczac?
> Bede wdzieczna za kazda odpowiedz.

że raz ją kocha, a raz nienawidzi

1. Data: 2005-01-10 23:45:46

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Gosia* wrote in
us.net> :

> Ex-przyjaciolka twierdzi, ze moj maz ma ambiwalencyjny stosunek do niej, a
> ja nie wiem co to moze oznaczac?
> Bede wdzieczna za kazda odpowiedz.

Jest to jednoczesne odczuwanie dwóch przecistawnych silnych emocji
(np. miłość i nienawiść)

Twojej ex-przyjaciółce pewnie chodziło o to że ciebie mąż kocha, a z
nią sypia i za to cie mąż jednoczesnie nienawidzi ;)

--
Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

1. Data: 2005-01-11 00:48:08

Od: Sarna <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jan 2005 00:45:46 +0100, _ValteR_ <s...@n...thx> wrote:

> [...]
>(np. miłość i nienawiść)
>
>Twojej ex-przyjaciółce pewnie chodziło o to że ciebie mąż kocha, a z

odgadujesz moje mysli ;-) Osobiscie myslalam o dwuznacznosci np.
niemej propozycji Ona tlumaczyla, ze okazuje obojetnosc obojetnosc,
czy moge jej zarzucic nieznajomosc tego slowa?

i za to cie mąż jednoczesnie nienawidzi ;)

1. Data: 2005-01-11 01:00:31

Od: Sarna <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jan 2005 00:48:08 +0000, Sarna <s...@h...com> wrote:

plus.net> :

>odgadujesz moje mysli ;-) Osobiscie myslalam o dwuznacznosci np.
>niemej propozycji Ona tlumaczyla, ze okazuje obojetnosc obojetnosc,
>czy moge jej zarzucic nieznajomosc tego slowa?

sorr yale mam problemy z wychodzeniem postow dzisiaj ,stad taki
balagan
rowniez w moich myslach;-)
obojetnosc z jego strony ona nazwala ambiwalencja co mi z kolei nie
pasuje do definicji ambiwalencji, ale moze jest jakas interpretacja
odpowiadajaca danej sytuacji.?

1. Data: 2005-01-11 09:18:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna:
> ... obojetnosc z jego strony ona nazwala ambiwalencja co
> mi z kolei nie pasuje do definicji ambiwalencji, ale moze jest
> jakas interpretacja odpowiadajaca danej sytuacji.?

Ktos z nadwaga badzo lubiacy slodycze.
Alkoholik/narkoman na odwyku.
Anorektyk i jedzenie.
I inne.

--
Czarek

1. Data: 2005-01-11 15:20:24

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@V...net> napisał w wiadomości
s.net...

albo po prostu jej nie znosi, ale chcial to jakos delikatniej powiedziec :)
Wiec wybral fraze "mieszane uczucia" :)
Duch

1. Data: 2005-01-11 17:32:35

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że raz ją kocha, a raz nienawidzi

- albo zarówno kocha jak i nienawidzi naraz, podejście typu trochę tak -
trochę nie, pod jednym względem fajnie pod innym do niczego co w sumie
zdawać by się mogło daje zero ale w rzeczywistości czuje się zarówno "na
plus" jak i "na minus" naraz.

Stosunek ambiwalentny do czegoś w zasadzie gwarantuje "stanie w miejscu" w
danej dziedzinie a przy tym człowiek się "męczy".

Człowiek z nastawieniem obojętnym też stałby w miejscu ale chociaż by się w
środku nie "gryzł".

1. Data: 2005-01-11 18:29:21

Temat: Re: Odp: ambiwalencja
Od: Sarna <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

>że raz ją kocha, a raz nienawidzi

dziwne troche, bo kiedy pytam znajomych (poza grupa psychol.)wszyscy
jednoznacznie odpowiadaja, za to oznacza; ni wta ni w tamta strone, ze
obojetnosc, a nawet olewanie ,czyli ze ktos nie nie ma opini....
Encyklopedia i slownik mowi cos innego...stad moj dylemat.

spowiedź wyrywkowa
Pewien człowiek był...
Psychologiczne mechanizmy odbioru reklamy
a może na drzewa?
deprim