amerykańskie (?!) łóżko z szafy

1. Data: 2004-02-11 10:04:43

Temat: amerykańskie (?!) łóżko z szafy
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Was kiedykolwiek widział w sprzedaży w Polsce (najlepiej jeszcze
w Krakowie), łóżka dwuosobowe wyciągane z szafy(takie jak te z
amerykańskich filmów)? Chcielibysmy mieć coś wygodnego do spania, a w
dwupokojowym m ciężko urządzić sypialnie. Może ktoś podsunie mi inną
koncepcję wygodnego i funkcjonalnego spania, które może stać w pokoju
dziennym? Albo adres dobrego stolarza(Kraków), który skonstruuje coś
takiego?

dziękuję i pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-02-11 10:14:43

Temat: Re: amerykańskie (?!) łóżko z szafy
Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...krakow.neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> koncepcję wygodnego i funkcjonalnego spania, które może stać w pokoju
> dziennym? Albo adres dobrego stolarza(Kraków), który skonstruuje coś

Dwa lata temu widziałem takie coś na targach budowlanych albo meblowych w
Krakowie na Klimeckiego, niestety nazwy firmy nie pamietam :-(.

Pozdrawiam

Paweł

1. Data: 2004-02-11 11:26:02

Od: "user" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koncepcję wygodnego i funkcjonalnego spania, które może stać w pokoju
> dziennym? Albo adres dobrego stolarza(Kraków), który skonstruuje coś

dwuosobowe? moze tzw polkotapczan???

ale chyba chodzi ci o takie z kreskowek disneya co same sie skladaja ?
na stojaco chowaja sie do szafy?
nie wiem jak teraz ale kiedys w PRLu mozna bylo kupic takie - moj tata ma
jeszcze cos takiego w kawalerskich mebelkach
ale jest to raczej jedynka, ale w sytuacjach awaryjnych pomocna

1. Data: 2004-02-11 12:54:57

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dwuosobowe? moze tzw polkotapczan???

właśnie dwuosobowe, podnoszone (składane do góry), coś podobnego do
półkotapczanu:)))

> ale chyba chodzi ci o takie z kreskowek disneya co same sie skladaja ?
> na stojaco chowaja sie do szafy?

dokładnie takie :)))

> nie wiem jak teraz ale kiedys w PRLu mozna bylo kupic takie

no właśnie dawniej miałam takie jednoosobowe, ale cóż nawyk spania z druga
osobą jest nie do pokonania ;))) i teraz przydałoby się większe

dziękuję za odpowiedzi i czekam na dalsze informacje, pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-02-11 16:52:33

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was kiedykolwiek widział w sprzedaży w Polsce (najlepiej
jeszcze
> w Krakowie), łóżka dwuosobowe wyciągane z szafy(takie jak te z
> amerykańskich filmów)? [...]

Witam
Kiedys mialem zrobic cos takiego klientowi.
Znalazlem firme ktora produkuje stelaze do mebli tapicerowanych (chwalili
sie ze sa
na jwieksza f-ma tego typu w PL)
IMHO powinnas namierzyc jakiegos stolarza ktory by Ci taki stelaz w szafie
zamontowal + materac i masz to czego szukalas :)
Moj klient sie rozmyslil, ale prospekt stelazy odszukalem, namiary:
FPH "DRUTEX"
62-095 Murowana Goslina
ul. Starczanowska 1
tel(61)811 22 83
d...@p...fm

Pozdrawiam JACooL

PS dziwne ze "najwieksza firma" nie ma strony WWW,
jak by tego bylo malo google wskazuja na calkiem inny adres firmy :
62-002 Suchy Las ul.Kreta 23
Prospekt dostalem od nich na ostatnich chyba targach meblowych w Poznaniu
wiec moze sie przeniesli ...

1. Data: 2004-02-13 19:09:42

Od: "Inga" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś dwa lata temu widziałam takie w Walther Meble w al. Krakowskiej (wwa)
Inga

1. Data: 2004-02-15 12:07:15

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj kolega w kawalerce po prostu mial szafe odsunieta troche od sciany i co
rano chowal tam materac. Nie polecam tej metody, ale poddaje mysl, ze
niekoniecznie to sie musi chowac tak jak polkotapczan, tylko mozna obmyslec
jakis sprytny schowek na materac. A moze podwyzszenie podlogi (tam moze byc
np. biurko, albo stolik i fotele, a wtedy materac na nozkach wysuwany z tego
podwyzszenia (jak szuflada)? Zdaje sie ze to w paru czasopismach nawet
opisywali.
A koniecznie musi byc calkiem chowane?
Bo pewnie i tak jakas kanape bedziecie miec, ja uzywam naroznika IKEA z duza
skrzynia na posciel i bardzo sobie chwale.

Pozdrawim
Julita

lakier półmat
caponowanie mozaik