amoxycylina i wstrząs po penicylinie

1. Data: 2006-07-18 13:25:11

Temat: amoxycylina i wstrząs po penicylinie
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można zaryzykowac zażywanie amoxycyliny, jeżeli przeżyło się (na
szczęscie...) wstrząc po penicylinie??? W ulotce pisza, by nie podawać, ale
może można wziąc, skoro lekarz przepisał i powiedział, że "mozna brać "???
Czymś ryzykuję????
--
Marek

2. Data: 2006-07-18 19:31:42

Temat: Re: amoxycylina i wstrząs po penicylinie
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale
> może można wziąc, skoro lekarz przepisał i powiedział, że "mozna brać "???

Pan konsyliarz, który postawił taką diagnozę, winien być z urzędu, mocy
prawa
odsunięty na jakiś czas od leczenia ludzi.
Ryzykuje Pani ponownym wstrząsem, który może spowodować uszkodzenie
mózgu.
Lek można podać ale pod stałym nadzorem lekarza, który winien mieć w
pogotowiu antidotum.

Pozdrawiam

J.

3. Data: 2006-07-18 19:44:10

Od: "zenek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mózgu.
> Lek można podać ale pod stałym nadzorem lekarza, który winien mieć w

Jagna, Skarbie, a skąd wiesz ,że to był wstrząs a nie jeden z innych
objawów po penicylinie ?? Nie wiesz nic o chorym a łatwo Ci przychodzi
oskarżać innych.
Ciekawe czy w stosunku do siebie też jesteś taka krytyczna :)

Pozdrawiam
zenek

4. Data: 2006-07-18 21:02:44

Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jagna, Skarbie, a skąd wiesz ,że to był wstrząs a nie jeden z innych
> objawów po penicylinie ?? Nie wiesz nic o chorym a łatwo Ci przychodzi
Ten wstrząs był w szpitalu,w czasie terapii po operacji zatok
(rekonstrukcja/plastyka po niezbyt udanym rwaniu zęba). Lekarz przy wypisie
powiedział, żeby _nigdy_ nie brac penicyliny.

--
Marek

5. Data: 2006-07-19 09:18:56

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oskarżać innych.
> Ciekawe czy w stosunku do siebie też jesteś taka krytyczna :)

Przyjacielu;

Ja piszę o obowiązkowych procedurach leczenia!!! Bo pacjenta nie znam.

J.

6. Data: 2006-07-19 10:39:33

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypisie
> powiedział, żeby _nigdy_ nie brac penicyliny.

Marku;

Bądź tak dobry i skonsultuj- porównaj swój pierwotny post z tym vide supra.
Ja wiem , ze dusza chciałaby do raju.

Pozdrawiam

J.

7. Data: 2006-07-19 11:14:17

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:e9l262$kp8$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze jagna

> Bądź tak dobry i skonsultuj- porównaj swój pierwotny post z tym
> vide supra.

Odezwę się jako pacjent po "wstrząsie" Najpierw było trochę
zamieszania, leki dożylne, tlen itd. a im dalej od zdarzenia tym
spokojniesze podejście lekarzy, bo było to przy kolejnym zastrzyku
domięśniowym penicyliny prokainowej. Teraz oficjalna wersja brzmi, że
to jakiś "zespół...." jak się prokainowa do naczynia dostanie (miałem
zdrowo skłuty tyłek i zrosty, więc siostrom nie było łatwo).
I Penicyliny mam nie brać, acz wszelkie wcześniejsze próby wykazywały,
żę *nie* jestem na nią uczulony.

Dla mnie było to dość wstrząsające przeżycie (brak synchronizacji gałek
ocznych, raptowny wzrost ciśnienia itd), siostry (wykwalifikowane
pielegniarki z długim stażem) też były pod wrażeniem, a lekarz przy
wypisie określił to jako pseudo-anafi.... (coś tam)

--
"Czy wierzę, że Kaczyński jest prezydentem? Ja nie chcę w tej chwili
mówić o swojej wierze. To będzie sprawdzane. Ja sądzę, że to

8. Data: 2006-07-19 13:40:20

Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bądź tak dobry i skonsultuj- porównaj swój pierwotny post z tym vide supra.
> Ja wiem , ze dusza chciałaby do raju.
Szczerze ? Zalecenie ze szpitala (trochę lat wstecz: _nie_brać_penicyliny_
....) było jednoznaczne. Ale teraz powtórzone laryngologowi zaowocowało
dialogiem:
- to nie ma nic wspólnego
- ale w ulotce pisza, że...
-To może Pan brac, może Pan nie brac....

I tyle. Wnioski dla mnie sa dośc oczywiste. Tu oczekiwałem ich
potwierdzenia i w pewnym sensie to potwierdzenie otrzymałem. A że spotkałem
się już kilkakrotnie z opinią w której bagatelizowano tamten wstrząs ("bo
widzi Pan, to może nie był wstrząs po penicylinie, to może było...") to
druga sprawa...

--
Marek

9. Data: 2006-07-20 00:22:33

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w
wiadomości news:e9lb7a.2cg.1@to.robota.cypla.jest...

> [...]
> zdrowo skłuty tyłek i zrosty, więc siostrom nie było łatwo).
> I Penicyliny mam nie brać, acz wszelkie wcześniejsze próby wykazywały,

Zespół Hoigne

10. Data: 2006-07-21 07:15:10

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:e9mien$9n3$1@news.onet.pl tako rzecze Marek Li

> Zespół Hoigne
Dzięki, jak to mi się przytrafiło to jeszcze nawet google nie było

--

ciemna barwa moczu
dziwna ospa?
RTG czaszki.