analiza fotogrificzna

21. Data: 2006-09-18 21:49:54

Temat: Re: analiza fotogrificzna
Od: "Bartos" <f...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..

> ty debilu, sam sie oceń, ale wiem że nie masz odwagi spojrzeć bez trwogi
> w lustro

Jedyne co ty wiesz to to co ci w dupę wbił ojciec jak się już upił i jedyne
nad czym miał kontrolę to ręce żeby ci grzbiet przetrzepać, Bóg wie za co, z
to że był na tyle głupi żeby cię spłodzić.

22. Data: 2006-09-18 21:50:31

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Aha, czyli wolisz aktywnych........
> Pewnie oko saurona masz tak rozjechane ze moglbys zakryc poznanski
> okraglak z przyleglosciami.
>
> PS. *PLONK!*
hehe, rotfello :D

23. Data: 2006-09-18 21:54:51

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

ari napisał(a):

> Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> Twoja stara robiła najbardziej śmierdzącą kupę na całym podwórku i
> wystawały jej wtedy jaja.

coś ci sie pojebało, ja nie mam podworka, a najbardziej smierdzaca kupa
gnoju jestes ty

24. Data: 2006-09-18 21:58:40

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Bartos napisał(a):

> Jedyne co ty wiesz to to co ci w dupę wbił ojciec jak się już upił i jedyne
> nad czym miał kontrolę to ręce żeby ci grzbiet przetrzepać, Bóg wie za co, z
> to że był na tyle głupi żeby cię spłodzić.

ta suka twoja matka to juz 237 razy podawala o stwierdzenie twojego
ojcostwa, ale nadal nie moze trafic bidula, kto bedzie placil alimenty
na takiego pokurcza jak ty, bo sam nie jestes nawet w stanie normalnie
sie wysrac

25. Data: 2006-09-19 01:06:40

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Dysiek napisał(a):
> Witam
>
> Jak przeprowadzic analize fotograficzna? I co to wlasciwie jest?
>
> Pozdrawiam
> Dysiek

aha Dysiek, wypierdalaj

26. Data: 2006-09-19 02:47:47

Od: "ari" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> coś ci sie pojebało,

Nu, ależ cięta riposta. Normalnie, muszę przetrzeć pot z czoła bo
wyskoczyłem z kapci. ;D

Sprawa ma się tak. Na każde jedno moje krótkie, lecz konkretne, cięte,
inteligentne, dopiekające, celne zdanie - Ty musisz wyprodukować cztery-pięć
własnych zdań-inwektyw, które nic tylko porażają swoim infantylizmem,
prostactwem, są po prostu słabe. Są cienkie jak średnica Twojego klocka w
zwodzie.

27. Data: 2006-09-19 07:37:10

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

ari napisał(a):

> Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> Nu, ależ cięta riposta. Normalnie, muszę przetrzeć pot z czoła bo
> wyskoczyłem z kapci. ;D

cięta to jest twoja stara przez towarzystwo spod dworca,
a pocisz sie, bo walisz sobie konia przy moich postach, ponieważ lubisz
być poniżany;

> Sprawa ma się tak.

jesteś głupią kurwą

Na każde jedno moje krótkie

naucz się liczyć debilu, 10 wierszy to nie jest krótki post,

, lecz konkretne, cięte,
> inteligentne, dopiekające, celne zdanie

cierpisz na manię wielkości, twoje "riposty" są copy /paste z cudzych
wypowiedzi, poza tym są marne jak długość twojego fiuta w zwodzie

- Ty musisz wyprodukować
> cztery-pięć własnych zdań-inwektyw, które nic tylko porażają swoim
> infantylizmem, prostactwem, są po prostu słabe.

to przeczytaj sobie ten twoj ostatni post, to dopiero jest najwieksza
hujnia w całym usenecie :D

Są cienkie jak średnica
> Twojego klocka w zwodzie.

to oczywiście nie było prostackie i chamskie, no a przede wszystkim
dowodzi braku konsekwencji w twoch wypocinach, daj se spokoj z pisaniem
wierszotłuku

28. Data: 2006-09-19 21:24:15

Od: "Bartos" <f...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ojcostwa, ale nadal nie moze trafic bidula, kto bedzie placil alimenty
> na takiego pokurcza jak ty, bo sam nie jestes nawet w stanie normalnie

Mam prośbę... wymyśl coś swojego ty debilu, bo to co piszesz to chyba
nieudana próba zapisania na papier tego co próbowali ci rodzice
uświadomić....

29. Data: 2006-09-19 21:26:10

Od: "Bartos" <f...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> własnych zdań-inwektyw, które nic tylko porażają swoim infantylizmem,
> prostactwem, są po prostu słabe. Są cienkie jak średnica Twojego klocka w

Ahaha! :D Dobre Ari, nie ma to jak skrytykować kogoś językiem którego nawet
nie rozumie bo jest za tępy :D (I jeszcze zrobić to jakże trafnie ; ) )

30. Data: 2006-09-19 21:34:25

Od: "Bartos" <f...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> naucz się liczyć debilu, 10 wierszy to nie jest krótki post,

Wiesz... może ty się naucz liczyć (byle nie pytaj starego, bo pewnie sam nie
wie) jak umiesz liczyć tylko do dziesięciu to jak chcesz mieć dwadzieścia to
napisz 10, 10 (ale tak dojdziesz tylko do 100 bo nie pojmiesz niczego poza X
(rzymskie 10 ) ... o właśnie, może naucz isę liczyć po rzymsku, będziesz
mógł zaszpanować że poojołeś już coś co wszyscy zapomnieli bo było zbyt
bezużyteczne... ae ciągle dobre jak dla ciebie)

> , lecz konkretne, cięte,
>
> cierpisz na manię wielkości, twoje "riposty" są copy /paste z cudzych
> wypowiedzi, poza tym są marne jak długość twojego fiuta w zwodzie

O właśnie, copy/paste, nawet znasz fachową nazwę tego co robisz ;) I nie
czepiaj się fiuta bo i tak wszyscy mają średnią długość.... może po za tobą
jak widać...

> - Ty musisz wyprodukować
>
> to przeczytaj sobie ten twoj ostatni post, to dopiero jest najwieksza
> hujnia w całym usenecie :D

To już Ari musi ci czytać bo sam nie umiesz....? Ale nie poddawaj się, wiem
że to dla iebie trudne pojąć niektóre rzeczy które ludzie piszą,... może
kiedyści się uda zrozumieć....

> Są cienkie jak średnica
>
> to oczywiście nie było prostackie i chamskie, no a przede wszystkim
> dowodzi braku konsekwencji w twoch wypocinach, daj se spokoj z pisaniem
> wierszotłuku

Konsekwencja- Efekt

Jeżeli chcesz zaszpanować "coolowym" słownictwem to od razu ci dam radę...
daruj sobie bo "konsekwencja" nie jest "coolowa" i nie umiesz pojąć
znaczenia nawet tak podstawowego słowa... więc pisanie to ty sobie odpuść...
(A tego wierszotłoka to chyba wytrzasnołeś jak zainponowałeś ojcu że się
nauczyłeś połowy alfabetu..... czytać.... )

Jak działa mózg?
Jak uwolnić się od faceta który porzucił mnie 3 lata temu i ciągle wraca?
Autyzm
co to moze byc ???
Propozycja