andrzejki

1. Data: 2001-11-29 12:16:49

Temat: andrzejki
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie menu na wieczor andrzejkowy (oczywiscie oprocz wrozb)

1. Data: 2001-11-29 12:24:40

Temat: Re: andrzejki
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie menu na wieczor andrzejkowy (oczywiscie oprocz wrozb)

kubek wosku, kilka butow w sosie wlasnym....ale to nie jest obowiazkowe ;-))

sorry, tak mnie naszlo

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-29 12:28:32

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> Jakie menu na wieczor andrzejkowy (oczywiscie oprocz wrozb)

A mnie tak przyszlo do glowy- a moze by ciasteczka z wrózba? Kiedys ktos
podawal na grupie - poszukaj w archiwum.
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-29 12:50:38

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh wrote:

> A mnie tak przyszlo do glowy- a moze by ciasteczka z wrózba? Kiedys ktos
> podawal na grupie - poszukaj w archiwum.

I nawet bylam masochistka i saa poszukalam:

Autor:asia (j...@h...com.pl)
Temat:Re: Ciasteczka chinskie
Grupy dyskusyjne:pl.rec.kuchnia
Data:2000/04/26

"Nie sprawdzony" przepis :)) na ciasteczka chinskie.

Fortune Cookies
" They are not Chinese in origin, but the innovation of an enterprising
baker
in Los Angeles in the 1920's. Be sure to have cotton gloves and a muffin
pan
handy. And, don't forget to have all your 'fortunes' written and ready
in 1/2
x 3 inch strips. "

Ingrediencje:

1 cup przesianej maki,
1/4 lyzezki soli,
2 lyzeczki krochmalu kukurydzianego,
6 lyzeczek cukru,
7 lyzeczek oleju,
1/3 cup bialek,
3 lyzeczki wody,

Przepis:
1.Rozgrzac piekarnik do 150 C.
2.Wymieszac razem make, krochmal i cukier.
3.Dodac olej i bialka i mieszac az "gladkie".
4.Stopniowo wmieszac wode.
5. Nabierac ciasto lyzka i rozprowadzic odwrotna strona lyzki na cienkie
placuszki o srednicy 7-10cm. Z jednej plaskiej lyzki powinno wyjsc 6
ciasteczek.
6.Piec okolo 20 min.
7.Wyjmowac ciastecka po jednym i szybko formowac cisteczka:

a. Majac na jednym reku "kuchenna rekawice" polozyc na niej swiezo
wyjety
placuszek.
b. Wlozyc wrozbe do stodka i zlozyc placuszek na pol.
c. Oba konce "polksiezyca" przeformowac do siebie.
d. pozostawic na blaszce w piekarniku do calkowitego wyschniecia.

Z powyzszego przepisu powinno wyjsc okolo 2 tuzinow "FORTUNE COOKIES".

ufff- calkiem wygodne to google :)
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-29 13:36:48

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie menu na wieczor andrzejkowy (oczywiscie oprocz wrozb)

:-)))))) Skąd ja zanm ten problem? Może stąd że mam dodatkowo w domu
Andrzeja i wlaśnie jutro mąż ma imieniny. I domaga sie domowego ciasta w
prezencie.Spapuguje coś z ostatnich postów z grupy ;-)

Pozdrówka
Sassnach

1. Data: 2001-11-29 17:19:05

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> Jakie menu na wieczor andrzejkowy (oczywiscie oprocz wrozb)

Nie umiesz wymyslic?:-)))
Niedrogo to np kupic pare kurzcakow z rozna plus wedzonego, oczywiscie,
ladnie pokroic i poukladac (na salacie np) , deska serow z winogronami,
kilka salatek, rozne rodzaje pieczywak...Jak ci sie nie chce robic salatek
to kup, ale wlasne sa smaczniejsze:-)

1. Data: 2001-11-29 22:03:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> a écrit dans le message :
3c066dba$...@n...vogel.pl...

> [...]
> kilka salatek, rozne rodzaje pieczywak...Jak ci sie nie chce robic salatek

Jak mi sie podoba, ze w koncu ktos tlumaczy jak gotowac nie gotujac...

Ewcia

(splukana)

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-29 22:36:07

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 3c066dba$...@n...vogel.pl...
> >
> Jak mi sie podoba, ze w koncu ktos tlumaczy jak gotowac nie gotujac...

farbe splukalas? i dobrze, za dlugo trzymac na wlosach nie wolno!

Mechcia

1. Data: 2001-11-30 07:38:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>farbe splukalas? i dobrze, za dlugo trzymac na wlosach nie wolno!
>
>Mechcia

a co sie wtedy robi na glowie?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-30 13:13:11

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:dqde0ugt6jaj337k2gdabjsiv3v4bsnkai@4ax.com...

> a co sie wtedy robi na glowie?
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

"Ani z Zielonego wzgorza" nie czytalas????

Mechcia

Cannelloni z tuńczykiem
Gulasz z serc
gotowanie vs smazenie