anemia??

1. Data: 2005-06-18 11:49:09

Temat: anemia??
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od kilku miesięcy mam takie objawy: ciągłe zmęczenie, osłabienie i zawroty
głowy po wejściu z zakupami na 1 piętro lub przy niewielkim wysiłku
fizycznym, brak koncentracji, apatia. Czasami mam wrażenie, że serce chce mi
wyskoczyć z klatki piersiowej. Moje ogólne samopoczucie też nie jest
rewelacyjne. Czy to mogą być objawy anemii??

Pozdrawiam. Mona

2. Data: 2005-06-18 12:05:44

Temat: Re: anemia??
Od: "Andrzej" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mona" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam. Mona
>
>Rzeczywiście mogą to być objawy niedokrwistości, ale dolegliwości te mogą
Powinnaś zgłosić się do lekarza. Badanie morfologii krwi pozwoli na
ewentualne potwierdzenie niedokrwistości.
Pozdrawiam.
Andrzej.

3. Data: 2005-06-18 15:16:46

Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam. Mona
> Proponuję , abyś sprawdziła poziom hormonów tarczycy, być może to ona ma
taki wpływ na twoje samopoczucie.
> Pozdrawiam, Lucyna

Duphaston - odstąpię opakowanie 20 tabl.
gdzie kupic, kto sprzeda eter chloroform?
slowa, ktore nigdy nie powinny pasc
Do specjalistów ginekologów.Pytanie o leki.(Inhibitory konwertazy angiotensyny) A ciąża.
co to moze byc - problem z gardlem