Re: angostura bitter

1. Data: 2001-08-22 19:29:54

Temat: Re: angostura bitter
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> schrieb im Newsbeitrag
news:9m0uut$2um$1@news.tpi.pl...
> mam taką buteleczkę z w/w płynem, nie wiem skąd się wzięła (ale to nie
> ważne).... co z nia można zrobić? intuicja podpowiada mi że jako składnik
> drinków można użyć, ale jakich????]
>
> jeśli ktoś doświadczał prosze o informacje
> pozdrawiam
> MechaGodzilla

Rob Roy: 2-3 kostki lodu, 2 cl Bourbonu, 2 cl Vermutu, lyzeczke barowa
Angostury. Wymieszac 20 sekund. Podawac w lampce koktajlowej z wisienka.
Old Fashioned: w szlance do Whisky wrzucic 2 kostki lodu, 4 "strumienie przez
palec przy szyjce butelki" Angostury, 1 lyzeczke barowa soku z cytryny, 1
lyzeczke cukru i 5 cl Bourbonu. Krotko zamieszac i podawac z polowkami
pomaranczy i cytryny. Wedlug uznania wypelnic woda sodowa.
Calvados -Martini: do szklanki z grubego szkla, pozostawionej uprzednio na pol
godziny w zamrazalniku, "prysnac" Angostura i obracajac szklem sprawic by plyn
rozlal sie dokladnie. Wlac 2 cl Calvadosu, 2 cl Ginu i 2 cl wytrawnego Vermutu
(schlodzonego najlepiej). Bez lodu. Dla prawdziwej mencizny.

Irek