Re: angostura bitter

1. Data: 2001-08-22 21:31:55

Temat: Re: angostura bitter
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
news:9m0uut$2um$1@news.tpi.pl...
> mam taką buteleczkę z w/w płynem, nie wiem skąd się wzięła (ale to nie
> ważne).... co z nia można zrobić? intuicja podpowiada mi że jako składnik
> drinków można użyć, ale jakich????]
>
> jeśli ktoś doświadczał prosze o informacje

Hejka;-)))

Owszem doswiadczalam (angostura byla kiedys stosowana na choroby zoladka,
mialam okazje sie przekonac gdy plynelam statkiem i byl sztorm, nie czulam
sie zbyt dobrze i barman mnie leczyl angostura wlasnie... musze przyznac, ze
dzialalo rewelacyjnie, choc wodka solo jest obrzydliwa) i mam nawet kilka
przepisikow na drinki, ktory mi najbardziej smakowaly:

Fancy Campari

40 ml campari
20 ml wodka
2 D* angostury

Skladniki wymieszac w szklance z lodem;-)

*dash = 1 ml lub 8-10 kropli

Whisky Cocktail

40 ml whisky szkockiej
10 ml pomaranczowego likieru Curaqao
1-2 D angostury
kostka cukru

Składniki wymieszac z lodem w szejkerze i podawac w kieliszku koktajlowym.

Sunshine

25 ml ginu
15 ml czerwonego wermutu
2 krople angostury

Skladniki wymieszac z lodem;-)

Blue splash

20 ml ginu
20 ml niebieskiego curaçao
10 ml wytrawnego wermutu
20 ml soku cytrynowego

1 D angostury
szampan

Gin, likier, wermut, sok i angosturę zamieszać z lodem i uzupełnić
szampanem.

... i wystraczy;-))) Tyle znalazlam w swoim zeszyciku drinkowym;-)

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope

--
Barbara Łączna