Re: anoreksja - prosba o pomoc

From: "Marudasek" <m...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: anoreksja - prosba o pomoc
Date: Mon, 14 Jan 2002 15:04:19 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@chello062179020146.chello.pl

Witam Cie Sylwie nawet nie wiesz jak doskonale Cie rozumiem....moja
mlodsza siostr miala anoreksje i przeszlam z rodzina przez to pieklo,
ktore trwalo ponad 7 lat.jak chcesz mozemy porozmawiac na priva, a
skad jestes, ...ja z Warszawy ale to od niedawna ,gdyz do niedawna
mieszkalam w Gliwicach,jak na razie moge Ci polecic stone
http://www.kki.pl/thereat/
i poza tym duzo jest stron posieconych tej chorobie jak rowniez
istnieje wiele forum dyskusyjnego
Co do Warszawy to moge podac Ci pare adresow
Fundacja BNW -Centrum Edukacji i Pomocy dla Osób z Problemami Żywienia
Warszawa tel 022 642-30-40
Centrum Terapii Psychogennych Zaburzeń Odżywiania 022 853 88 73
Centrum Terapii Edukacji Psychologicznej022 842 25 71
Instytut Psychiatrii i Neurologii Klinika Psychiatrii Dzieci i
Młodzieży 022 642 66 11

to tyle trzymaj sie cieplo wiem jak to jest trudne .... szczególnie w
Twoim przypadku...nie mam recepty na to rozmowa jeszcze raz rozmowa i
to nie tylko o tym ze jestes koszmarnie chuda tylko wnikanie w jej
zycie i sprobowanie odnalezc prawdziwy problem, gdyz to choroba duszy,
a nie ciala, chociaz czasem wydaje mi sie ze sa rozne jej odmiany -
jak np chec wygladania jak modelka...ale mysle ze Twoja siostr to ten
bardziej skomplikowany przypadek
czekam na wiesci od Ciebie

Kasia
k...@f...pl