another borring psycho

1. Data: 2001-06-18 18:09:10

Temat: another borring psycho
Od: "ditko" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was!

Chciałbym wam opowiedzieć "marzenie"/sen na jawie, ktore ostatnio miewam, z
pytaniem co o tym myślicie.

Mianowicie jestem w zawieszeniu. Nie jest to żadne konkretne miejsce, bo to
nie jest ważne. Widzę siebie w trzeciej osobie (chociaż widze nieraz także
inne osoby, dość losowe). Zaczynam w jakiś sposób się okaleczać. Gołymi
rękami rozsuwam żebra (tak jakby były ciągliwymi pretami) i obserwuję jak mi
bije serce. Niekiedy także bawię się swoimi wnętrznościami (wiązanie supłów
na jelicie po uprzednim wyciągnięciu etc.). Są także "zabawy" ostrymi
przedmiotami (miecz, kolce), wynikiem czego ucięte części ciała z ktorych
niczym z fontanny tryska krew.

Czy zaczynam bzikować? Nie lubię bólu i w tych "marzeniach" tego nie
odczuwam, dlatego też sadomaso odpada. Uczucie po takim "seansie" można
opisać jako przyjemne.

Pzdr Marcin!

1. Data: 2001-06-18 20:18:28

Temat: Re: another borring psycho
Od: "Raziel I" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ditko <c...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9glkrp$31f$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Czy zaczynam bzikować? Nie lubię bólu i w tych "marzeniach" tego nie
> odczuwam, dlatego też sadomaso odpada. Uczucie po takim "seansie" można
Twój sen można określić jako dążenie do poznania własnego ja
można go rozpatrywać na dwa sposoby albo nic nie wiesz o twoim ciele
i twoja podświadomość próbuje ci coś podpowiedzieć albo czujesz się
zagubiony i próbujesz odnaleźć własne ja i stąd to uczucie
zadowolenia(spełnienia)
Sny są odbiciem rzeczywistości tak więc mógł go spowodować uraz związany z
jakąś operacją lub czymś takim

--
Now there is
ONLY ONE ME AGAIN

Raziel I

1. Data: 2001-06-19 07:17:08

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ditko" <c...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> na jelicie po uprzednim wyciągnięciu etc.). Są także "zabawy" ostrymi
> przedmiotami (miecz, kolce), wynikiem czego ucięte części ciała z ktorych

Może jesteś albo będziesz na coś chory. Zrób sobie badania wszystkich
narządów które pojawiają się w tym śnie.

1. Data: 2001-06-19 15:21:52

Od: "Dariusz Janowicz" <m...@m...gda.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ditko" <c...@p...com> wrote in message news:9glkrp$31f$1@news.tpi.pl...
> Witam Was!
>
> Chciałbym wam opowiedzieć "marzenie"/sen na jawie, ktore ostatnio miewam,
> pytaniem co o tym myślicie.
.......<ciach>
Poczytaj sobie troche o Hunie albo o opartej na niej Silvie. Mysle ze to
pomoze zrozumiec kilka rzeczy ;-)

> Pzdr Marcin!

merlin

1. Data: 2001-06-19 16:34:56

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedno mogę powiedziećna pewno - nie można wnioskowaćze snu, jeśli nie zna
się w miarę dokładnie drugiej osoby, gdyż znaczenie marzenia BARDZO zmienia
się w zależności od sytuacji emocjonalnej - taki sam sen u dwóch różnych
osób znaczy co innego. W ostateczności, DOBRY psycholog mógłby wnioskować z
opisu odczuć, a doskonały ze sposobu opisu....Nie wierz żadnej interpretacji
tutaj. Po prostu ten sen nawiązuje do czegoś w Twoim życiu, o czym nikt nie
ma pojęcia - oprócz Ciebie, więc nikt nie uceluje w sedno.

Tomek

1. Data: 2001-06-20 18:50:21

Od: "ditko" <d...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raziel I" <c...@p...onet.pl> napisał :

> [...]
> zadowolenia(spełnienia)
> Sny są odbiciem rzeczywistości tak więc mógł go spowodować uraz związany z

Nie wiem czy mówimy o tym samym. Nie jestem zbyt dobrze obeznany z
terminologią. Użyłem sformułowania "sen na jawie" gdyż uznałem to za
najbardziej stosowne, jakkolwiek chodziło mi o wrażenie w pełni świadome.
Jest to coś jak fantazja.

zdrowka Marcin

dzień jak inne ...
Studia na SWPS?