dzień jak inne ...

1. Data: 2001-06-18 18:58:36

Temat: dzień jak inne ...
Od: "Brunette26" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

18 czerwiec
to dziś
30 czerwiec
to już za chwilę
magiczna data, dla której płynie ten czas
kilka chwil, które miną w mgnieniu oka
zwyczajne dni spowite w tęsknotę, marzenia i codzienność

codzienność taka jak dziś
kiedy masz przed sobą obce dziecko
dziecko potrzebujące tak naprawdę tylko ciepła
potrzebujące słów 'W tym momencie liczysz się dla mnie tylko Ty', 'Pozostaw
poza sobą nieudane próby bycia dzieckiem i dorosłym'
chciałbyś krzyczeć, prosić - zaufaj mi
co robisz? Bierzesz w swoje ręce drżąca dłoń, tulisz drobne ciało i myślisz
'Dlaczego mogę zrobić tylko tyle'

chyba nigdy nie dorosnę do tej strony życia
zbyt często mam ochotę krzyczeć 'One mają tylko kilka lub naście lat'

wniosek: czarna dziura to pyłek na wietrze w porównaniu z niemocą

marzenie: w przyszłym życiu wybieram postać Czarodziejskiej różdżki ;)

marzenie, które wysyłam dla Ciebie - nie odwracaj głowy w drugą stronę tylko
dlatego, że nie masz czasu na zbawianie świata

B.

1. Data: 2001-06-18 21:33:20

Temat: Re: dzień jak inne ...
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
> dlatego, że nie masz czasu na zbawianie świata

upss! niewesolo to wyglada - kruczowlosy Don Kichocie!...
jak Cie mozna wspomoc w tej nierownej walce?
pepe.

1. Data: 2001-06-19 16:31:17

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, więcej takich postów, i jednak nie zrezygnuję z tej grupy...

Tomek

Studia na SWPS?
Studia na SWPS?
Re: Przyjaźn