antyiotyk a alkohol

1. Data: 2000-01-29 15:23:28

Temat: antyiotyk a alkohol
Od: "Rafal Grzelewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zapalenie oskrzeli i w zwiazku z tym lekarz zapisal mi antybiotyk
FROMILID 250. Za pare dni bede mial wazna dla mnie uroczystosc, wiec
chialbym sie napic chociaz lampke szampana. Czy niewielka ilosc alkoholu
moze byc przyczyna niebezpiecznej interakcji?

Pozdrawiam
Rafal
r...@o...pl

2. Data: 2000-01-29 19:00:06

Temat: Re: antyiotyk a alkohol
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Grzelewski napisał(a) w wiadomości: ...

>chialbym sie napic chociaz lampke szampana. Czy niewielka ilosc alkoholu
>moze byc przyczyna niebezpiecznej interakcji?

Mozesz spokojnie sie napic - nawet dwie lampki. Tylko bez przesady!!! ;)

Adam B.

powikłania
szczepienia przeciwko żółtaczce
stomatologia