powikłania

1. Data: 2000-01-29 11:10:03

Temat: powikłania
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie powikłania może nieść ze sobą operacja plastyczna nosa?

M.

2. Data: 2000-01-29 19:02:05

Temat: Re: powikłania
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a) w wiadomości: <86uhia$msu$1@main.amu.edu.pl>...
>Jakie powikłania może nieść ze sobą operacja plastyczna nosa?

Smieszne pytanie!
Moze nic Ci sie nie stac, a rownie dobrze mozesz miec alegrie na srodek
stosowany do znieczulenia czy narkozy i sie wiecej nie obudzic, mozesz
stracic wech... co tam jeszcze...
Lekarz powinien Ci wszystko powiedziec przez zabiegiem!

Adam B.

3. Data: 2000-01-29 22:27:19

Temat: Odp: powikłania
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To co jest najbardziej prawdopodobne to dlugotrwala opuchlizna, bol i since
pod oczami ( nawet do 1/2 roku po operacji). Rerszta powiklan jak w kazdym
innym zabiegu, czyli to co juz Adamus napisal.
Pozdrawiam,
SG
P.S
Moze jednak przekonasz si edo wlasnego nosa, wydaje mi sie, ze dla urody nie
ma sensu narazac zdrowia.

Użytkownik Marta <m...@a...put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86uhia$msu$...@m...amu.edu.pl...

4. Data: 2000-02-09 01:01:36

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Przyjrzyj się, jaki garbaty nos ma Steczkowska. A mimo to - jaka żyleta.

Gruntownie rozważ za i przeciw i poradź się paru rozsšdnych ludzi (ale
nie chirurgów plastyków ;-))

buziaczki w nochalek
M.A.

Marta napisał(a):

> Jakie powikłania może nieść ze sobš operacja plastyczna nosa?
>
> M.

szczepienia przeciwko żółtaczce
stomatologia
DNR