Re: antykoncepcja

Data: 2002-07-19 19:55:35
Temat: Re: antykoncepcja
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl>

> i tu sie mylisz... lekarz powinien odeslac ja po mamusie skoro nie ma
> jeszcze 18 lat... a ze wiekszosc tak nie robi jeszcze to tylko kwestia
> czasu...

Jesteś niestety w błędzie. 18 lat jest wymagane aby wyjść za mąż bez zgody
sądu a nie aby móc legalnie przyjmować pigułki bez zgody i wiedzy rodziców.
Polskie prawo karne przyjmuje, że współżycie z osobą pon. 15 rż jest
przestępstwem / art 200 kk/ i posiadanie takiej wiedzy zobowiązuje lekarza
do złożenia zawiadomienia do prokuratury. Tym samym przepisanie środków
antykoncepcyjnych dziewczynie poniżej 15 rż w celach antykoncepcyjnych! jest
niezgodne z obowiązującym prawem. 16 czy 17 latka nie musi mieć niczyjej
zgody na seks.

pozdr tolo