antykoncepcja

1. Data: 2002-07-17 23:11:41

Temat: antykoncepcja
Od: "andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moja dziewczyna ma zamiar udac sie do ginekologa po recepta na pigulki
antykoncepcyjne. W zwiazku z tym chciali bysmy sie dowiedziec jakie pytania
zada jej lekarz, czy bedzie ja badal jesli tak, to w jaki sposob i czy moze
odeslac ja do domu, gdyz nie ma ona 18 lat. z gory dziekuje za wszelkie
odpowiedzi.

2. Data: 2002-07-18 12:57:03

Temat: Re: antykoncepcja
Od: morelka <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 01:11:41 +0200, "andrzej" <a...@w...pl>
wrote:

> [...]
>odeslac ja do domu, gdyz nie ma ona 18 lat. z gory dziekuje za wszelkie

normalny lekarz nie odesle, jesli beda jakies problemy to trzeba isc
do innego
badanie jest obowiazkowe, jesli nie jest dziewica to zalozy wziernik,
pooglada i zbada palcami pochwe, jesli jest to badanie jest przez
odbyt
zapyta o ostatnia miesiaczke, choroby, czy pali...
wazne zeby dziewczyna dowiedziala sie wszystkiego co ja interesuje
to nic strasznego, powodzenia
morelka

3. Data: 2002-07-18 13:23:48

Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapyta o ostatnia miesiaczke, choroby, czy pali...
> wazne zeby dziewczyna dowiedziala sie wszystkiego co ja interesuje

Czyli wynika z tego, ze badanie bedzie przeprowadzane przez odbyt? Nie
bedzize to ja bolalo i co to jest wziernik?:)

POzdrawiam

4. Data: 2002-07-18 17:31:42

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> normalny lekarz nie odesle, jesli beda jakies problemy to trzeba isc
> do innego
(...)
I tu się mylisz.
Lekarz nie może nieletniej bez zgody rodziców zapisywać w zasadzie żadnych
leków.

Asmira

5. Data: 2002-07-18 17:57:50

Od: "Marta" <m...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> (...)
> I tu się mylisz.
> Lekarz nie może nieletniej bez zgody rodziców zapisywać w zasadzie żadnych
> leków.

pewnie jak pójdzie prywatnie to nie odeśle :)

a poważnie to nie ma czego się bać, niech się przygotuje do wizyty (data
ostatniej miesiączki, przebyte choroby - ważna żółtaczka albo inne
schorzenia wątroby, no i higiena rzecz jasna!:) Najlepiej niech poprosi
bardziej doświadczone koleżanki żeby poleciły jej dobrego ginekologa, bo mi
już się jeden taki zdarzył co twierdził że mój stan jest idealny podczas gdy
miałam poważną nadżerkę..

Podczas pierwszej wizyty niech zwróci uwagę na lekarza i jego gabinet.
Powinien być dobrze wyposażony, lekarz powinien zbadać jej piersi, dobrze
byłoby wysłać też na USG piersi (profilaktycznie w jej wieku raz na dwa
lata). Jeśli poczuje że lekarz jest fachowy i 'wczuwa' się w jej przypadek
(w każdy zresztą powinien), a gabinetowi nie można nic zarzucić, to
spokojnie może sobie do niego chodzić. Jeśli nie, lepiej zmienić lekarza.

Może przesadzam, ale już na jednego 'ćwoka' się nadziałam, a zdrowiem nie
warto ryzykować na niedouczonych lekarzach.

6. Data: 2002-07-18 18:08:38

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "morelka" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> zapyta o ostatnia miesiaczke, choroby, czy pali...
> wazne zeby dziewczyna dowiedziala sie wszystkiego co ja interesuje

i tu sie mylisz... lekarz powinien odeslac ja po mamusie skoro nie ma
jeszcze 18 lat... a ze wiekszosc tak nie robi jeszcze to tylko kwestia
czasu...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-07-18 18:39:24

Od: "Marta" <m...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i tu sie mylisz... lekarz powinien odeslac ja po mamusie skoro nie ma
> jeszcze 18 lat... a ze wiekszosc tak nie robi jeszcze to tylko kwestia
> czasu...

może i powinien ale lepiej niech jej dobierze te tabletki, niż dziewczyna ma
w wieku 16? 17? lat zajść w ciążę!

8. Data: 2002-07-18 19:25:46

Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może i powinien ale lepiej niech jej dobierze te tabletki, niż dziewczyna
ma
> w wieku 16? 17? lat zajść w ciążę!

I tu sie z Pania zgodze. Wiadomo, ze coreczka nie przyjdzie do mamusi i nie
powie 'mamo chce sie kochac z chlopakiem, chodzmy do ginekologa" Jesli
lekarz by ja odeslal do domu to zrobila by to "tylko" z zabezpieczniem
chlopaka (prezerwatywa)....co lepsze, sami wiecie....

9. Data: 2002-07-19 06:26:56

Od: "Lighter" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zdrowie.med.pl/uk_rozrodczy/badania/gin.h
tml

Lighter

Gadu Gadu 3353088

10. Data: 2002-07-19 11:35:46

Od: morelka <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 20:08:38 +0200, "WALDIM" <w...@a...pl>
wrote:

>i tu sie mylisz... lekarz powinien odeslac ja po mamusie skoro nie ma
>jeszcze 18 lat... a ze wiekszosc tak nie robi jeszcze to tylko kwestia
>czasu...

nie slyszalam o czyms takim i w zyciu mi sie nie zdarzylo, zaczelam
uzywac tabl.antykoncepcyjne zanim bylam pelnoletnia i nikt nie pytal
mnie o zgode rodzicow, od mniej wiecej 15 roku zycia chodze sama do
lekarza i nigdy nikt nie zapytal czy mama sie zgodzila na przyjmowanie
antybiotykow itp...
slyszalam o przypadkach nieprzepisania tabletek antykoncepcyjnych
mlodym dzieczynom ale uzasadnienie bylo zawsze w stylu to grzech lub
to niezdrowe, nigdy przyjdz z mamusia...
jesli faktycznie prawo tego zabrania to dobrze ze wiekszosc lekarzy
tego nie przestrzega, byloby jeszcze wiecej niechcianych ciazy...
morelka

pipprzyki
zapalenie nerek
metronidazol
[sprzedam] ksiazka o bandazowaniu
Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?