antykoncepcja a zanik miesiączki

1. Data: 2006-08-23 04:35:25

Temat: antykoncepcja a zanik miesiączki
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 23 lata i biore tabletki od 15-ego roku życia.Wiem że to
wcześnie ale w tej chwili nie ma to już znaczenia.
po 2 latach zażywania tabletek chciałam zrobić przerwę. Okazało
sie, że nie jest to niestety takie proste jak mi sie wydawało. Przez
pół roku nie miałam w ogóle okresu (ciąża została
wykluczona).Zwróciłam sie z prośbą do mojego zaufanego lekarza.Po
kilku badaniach okazało sie że jedynym sposobem na przywrócenie mnie
do jakiegos normalnego stanu było wzięcie jednorazowo dawki silnych
tabletek hormonalnych.Krwawienie wystapiło.Lekarz zapowiedział mi że
teraz już musze brać tabletki antykoncepcyjne,a nad tym zanikiem
okresu zastanowimy się jak zaczne planować rodzine. No i tak biore te
leki od 8 lat. Czuję sie świetnie, nie mam problemów ani z
nastrojem, ani z wagą. Robie regularnie badania. Jednym słowem
żadnych złych objawów.
Piszę o tym, bo chce uzyskać opinie innych lekarzy- czy to wszystko
idzie w dobrym kierunku???
Za jakiś czas pewnie będę chciała założyć rodzinę- czy jest
duże prawdopodobieństwo że mi sie to nie uda (bynajmniej nie pytam o
męża;))))???
Pozdrawiam wszystkich i czekam na jakieś informacje
Miśka

2. Data: 2006-08-23 09:21:06

Temat: Re: antykoncepcja a zanik miesiączki
Od: greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Aug 2006 21:35:25 -0700 *z...@p...onet.pl* napisał/a:

> Mam 23 lata i biore tabletki od 15-ego roku życia.Wiem że to
> wcześnie ale w tej chwili nie ma to już znaczenia.
[...]
> Za jakiś czas pewnie będę chciała założyć rodzinę- czy jest
> duże prawdopodobieństwo że mi sie to nie uda (bynajmniej nie pytam o
> męża;))))???

Będąc na twoim miejscu pomyślałabym o odstawieniu tabletek i pozwoleniu
organizmowi dojść do siebie. On też potrzebuje czasu zanim zacznie
normalnie funkcjonować, tym bardziej że do tej pory praktycznie nie miał
takiej okazji. Na temat ew. szans na zajście w ciążę się nie wypowiem.
Przerwa, którą robiłaś, była przed 6 laty i sytuacja może wyglądać teraz
zupełnie inaczej.

--
Z pozdrowieniami greendestiny
http://www.greendestiny.de

bol kolan - starosc -etc?
Luteina i bromergon - wpływ na zajście w ciążę
Co się dzieje z soczewkami, które zbyt długo leżą w płynie?
wystajace jedno zebro
Badanie zawartości spermy