antyperspiranty raz jeszcze

1. Data: 2002-06-20 16:36:52

Temat: antyperspiranty raz jeszcze
Od: "gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiem, wiem... juz o tym bylo. Ale mam pytanie. Czy ktos moglby polecic jakis
srodek, dezodorant naprawde ograniczajacy pocenie. Moze dostepny w aptekach,
czy cos... Chodzi o to, ze u mnie antyperspiranty, szczegolnie te w kremie,
poteguja pocenie. Wiem, ze to brzmi paradoksalnie, ale tak jest. Mniej sie
poce jak uzywam zwyklego dezodorantu, niz antyperspirantu. Pomozcie!!!

Gabi

2. Data: 2002-06-20 17:55:13

Temat: Re: antyperspiranty raz jeszcze
Od: "Angel" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, wiem... juz o tym bylo. Ale mam pytanie. Czy ktos moglby
polecic jakis
> srodek, dezodorant naprawde ograniczajacy pocenie.

Wyprobuj Etiaxil, jest tylko w aptekach. On rzeczywiscie ogranicza
pocenie w
przeciwienstwie do szeroko reklamowanych drogeryjnych dezodorantow.

Pozdrawiam
Angel

3. Data: 2002-06-20 18:35:00

Od: "Anna_G" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecic jakis

Spróbuj tam: http://republika.pl/aloecom/htmle/ramki.html

Miałam kiedyś dezodorant z FLP naprawdę działa, co do innych produktów o nie
wiem
pozdrowienia
Anka

4. Data: 2002-06-20 20:58:07

Od: "gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby nie zawalac listy mailami pisze od razu dla Wszystkich, ktorzy mi
odpowiedzieli: dzieki!!! :-)

gabi

Declaration of Helsinki 1996
Zmiana nicka
Zylaki - skleroterapia ???
Kregoslup
wynik do przewtłumaczenia z łaciny - please!!