aorta o nieco silniej rozwiniętym łuku [?]

1. Data: 2012-06-19 15:13:31

Temat: aorta o nieco silniej rozwiniętym łuku [?]
Od: OldStefan <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prześwietlenie płuc i taki opis:
aorta o nieco silniej rozwiniętym łuku

Czego to dotyczy? To dobrze,źle, ...?
OldStan

2. Data: 2012-06-21 17:26:29

Temat: Re: aorta o nieco silniej rozwiniętym łuku [?]
Od: Barbara <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie napisali ze powiekszona lewa komora serca? Swiadczylo by to o
nadcisnieniu, leki sie bierze i zyje dalej :)
Barbara

3. Data: 2012-06-23 08:58:24

Od: OldStefan <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara napisał:
> A nie napisali ze powiekszona lewa komora serca? Swiadczylo by to o
> nadcisnieniu, leki sie bierze i zyje dalej :)
> Barbara

Ciśnienie super. Nic więcej nie pisali . Kiedyś miałem "powiększenie
prawej komory".
A leków pewnikiem nie brałbym na nadciśnienie.

OldStefan

Blizny
Uszkodzony staw kolanowy - gdzie robić?
jakie ubezpieczenie zdrowotne od pracodawcy macie i czy chwalicie
Rak piersi
Gdzie znajdę żelazo