aparat do pomiaru cisnienie - gdzie i jaki?

1. Data: 2002-06-10 10:33:36

Temat: aparat do pomiaru cisnienie - gdzie i jaki?
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Zamierzam nabyć takowe cudeńko rodzicom z okazji ich 50 urodzin i teraz mam
dylematy:
1) wiem, że powinien być na ramię, wolałbym z elektronicnym wyświetlaczem,
wiec na jaki sie decydować, na co zwracać uwagę, ...?
2) Jaki sklep/apteke/hurtownie,whatever polecacie - warunek - musi znajdować
się w Poznaniu

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

2. Data: 2002-06-10 12:54:07

Temat: Re: aparat do pomiaru cisnienie - gdzie i jaki?
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <10062002.1B0AB1A0@masel>, m...@p...onet.pl says...
> [...]
> wiec na jaki sie decydować, na co zwracać uwagę, ...?
> 2) Jaki sklep/apteke/hurtownie,whatever polecacie - warunek - musi znajdować

Jak ma to byc bajera to kup nadgarstkowy. ~400-450 PLN
Jak skuteczny i dobry to kup manometrowy ze sluchawkami.

3. Data: 2002-06-10 13:35:47

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:10062002.1B0AB1A0@masel...
> 2) Jaki sklep/apteke/hurtownie,whatever
polecacie - warunek - musi znajdować
> się w Poznaniu

Po co hurtownia, praktycznie w każdej aptece
dostaniesz a wybór pełny, imo lepszy (i tańszy) na
ramię np. japoński OMRON a wyświetlaczem LCD, są
też w wersji z automatycznym pompowaniem.

Sark

4. Data: 2002-06-10 14:33:34

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1) wiem, że powinien być na ramię, wolałbym z elektronicnym wyświetlaczem,
> wiec na jaki sie decydować, na co zwracać uwagę, ...?

OMRON 711
jfk

5. Data: 2002-06-10 21:10:55

Od: "<<OSKAR>>" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1) wiem, że powinien być na ramię, wolałbym z elektronicnym wyświetlaczem,
> wiec na jaki sie decydować, na co zwracać uwagę, ...?
Witam
jak ma mierzyc dokladnie to zwykly sluchawki manometr i pompka
elektroniczne mierza jak chca

6. Data: 2002-06-11 06:06:58

Od: "eFka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji zapytam i ja...
Zafundowalam sobie cisnieniomierz nadgarstkowy NAiS model EW 272. W aptece
polecony mi, jako jeden z lepeszych. Czy moge ufac jego wskazaniom?
Pozdrawiam!
eFka

7. Data: 2002-06-11 09:44:11

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eFka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zafundowalam sobie cisnieniomierz nadgarstkowy NAiS model EW 272. W aptece
> polecony mi, jako jeden z lepeszych. Czy moge ufac jego wskazaniom?

Było to wałkowane dosyć długo na tej grupie; to jest gadżet...
JFK

8. Data: 2002-06-11 13:35:22

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.hornwellness.pl/nais/polish/c1.html

9. Data: 2002-06-11 21:15:49

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec na jaki sie decydować, na co zwracać uwagę, ...?
> 2) Jaki sklep/apteke/hurtownie,whatever polecacie - warunek - musi

Kup tradycyjny manualny - on nigdy nie klamie.
Ma pare waznych zalet: nigdy nie klamie, jest stosunkowo tani, moze byc
uzywany przez arytmikow itd. Tylko trzeba pocwiczyc pomiar takim cudakiem.
Mierzac cisnienie automatem za kazdym razem bedziesz mial inny wynik :-((( W
dodatku wydasz kupe forsy.
Pozdrawiam, Pharmacist.

10. Data: 2002-06-12 08:26:22

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pharmacist" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Kup tradycyjny manualny - on nigdy nie klamie.

heh - sobie bym opewnie taki kupil

> Ma pare waznych zalet: nigdy nie klamie, jest stosunkowo tani, moze byc
> uzywany przez arytmikow itd. Tylko trzeba pocwiczyc pomiar takim cudakiem.

wlasnie, arytmikow, a czy przez niechetnych laikow?
Aparat jest jak juz pisalem dla rodzicow, zwlaszcza dla ojca - 2 zawaly +
nadcisnienie - a do tego znajac jego podejscie do tych sprw - jezeli pomiar
mialby wymagac choc odrobine wysilku - to nie bedzie go uzywal (mamy w domu
stary - radziecki - wynalazek - pomiar wyglada tak, ze sie to zaklada na
ramie, pompuje i specjalny mikrofonik w okolicy przegubu łokcia nasłuchuje i
kiedy trzeba to cale urzadzanko pika - wtedy na zwylkym "analogowym"
manometrze trzeba odczytac zakresy w jakich toto pika :-))) - i co -
wynalazek ten lezy w szafie bo .... (i to 1001 powodow dlaczego) :-(

> Mierzac cisnienie automatem za kazdym razem bedziesz mial inny wynik :-((( W
> dodatku wydasz kupe forsy.

kupie im chyba flaszke jakiegos dobrego alkoholu - wyjdzie tanbiej :-( (bo
jak widze ciezko jest polaczyc dokladnosc, latwosc obsługi i moj portfel
:-(((

> Pozdrawiam, Pharmacist.

I ja tez dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel